Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 her er det bare å kjøre på. om vi slipper inn 1 eller 2 mål før kampen er over spiller ingen rolle, vi MÅ HA MÅL. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvorfor vented med Mason, Ole? Ikke vits å bytte når det gjenstår 2 min. Null å tape! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Vente med å score til 90, så slipper vi noen minutter med ekstremt hardkjør! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 5 minutter igjen. Klarer de dette er det faen meg sykt imponerende. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 United gir det ein heilhjarta innsats. Når ein må sette inn Chong og Greenwood borte mot PSG, så forstår ein at vi er på beinet, men samstunes er det sjukt kjekt. Så får det heller vere at vi går tapande ut av kampen, men Ole gjer jobben 110 % Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Uansett hva som skjer er det absolutt godkjent. Så nære å gå videre her Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Man kan lure på hva Mourinho ville ha gjort i en sånn kamp som denne Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Fy faen for en deilig gjeng som er i Paris nå. Jeg digger innsatsen, og jeg elsker det vi har sett fra Man Utd under Solskjær. Det her er rått, uavhengig om det kommer et mål til eller ikke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Man kan lure på hva Mourinho ville ha gjort i en sånn kamp som denne Nei, han ville nok tapt med vilje tenker jeg. Eller hva tror du? La nå fyren gå i glemmeboka nå da, vær.så.snill Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Man kan lure på hva Mourinho ville ha gjort i en sånn kamp som denne Han hadde vel ikkje blitt ferdig med pressekonferansen. Hadde tatt ti timar å få oversikt over alle skadene og alle problema det medfører. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Mourinho hadde klaget på at han måtte starte med Shaw. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det kan ikkje vere straffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå