G27 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ka faen? Hvordan klarte vi det?! Jeg digger det!!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Takk, Buffon. Vi tar det vi får. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 haha helt sjukt at vi har fått 2 mål i denne kampen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 HAHAHAHAHAHAHAHAH! Det skal faen ikkje vere mogleg. Vi kjem til å tape dette 5-2, men vi har scora to mål i Paris! Vi er elendige, men det er noko skikkeleg United over det som har skjedd når vi kjem inn på PSG sin halvdel. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ett mål til så er vi videre Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Lukaku er virkelig i form for tiden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Ikke gult for den nei, neivel. Da så. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Jo, ble det Ikke til Verratti. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Jo, ble det Veratti fekk ikkje, som skulle hatt først. Di Maria fekk, som kanskje var litt billig, sjølv om han er sein. Deretter skulle han kanskje hatt eitt til. Ooooof. Offside. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Di Maria lever farlig. Flaks for han at dommeren ikke så takling nummer to på McTominay. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Oi, det har du rett i. Trodde du mente Di Maria. Mulig jeg har delay her i Afrika EDIT: Jeg mener DERE har rett, ikke bare snik Endret 6. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå