G27 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hahahaha det var helt sinnsykt dårlig forsvarsspill. Herregud så svakt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 så lenge var det håp... aaaaaaltfor enkelt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Haha, var 10 minutter med utvidet håp da ? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nei, dette er svakt. Virker ikke som om spillerne tåler CL presset. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Komisk forsvarsspill... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Selv etter første målet var det likevel 2 mål som måtte til for å vinne, og det er det nå også (pga bortemålsregelen). 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det går for kjapt for United utpå der dessverre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 klasseforskjell. PSG holder på ballen i 20-30 trekk, vi klarer knapt 2 trekk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Ingen er vel overrasket over at vi sliter med å presse i forsvar. Med det laget som er på banen sier det seg selv, knapt noe CL-erfaring i midtbanen vår. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Nei, dette er svakt. Virker ikke som om spillerne tåler CL presset. Nå må du se å gi deg! Om du ikke ser at det milesvis med forskjell mellom disse to lagene, så aner jeg ikke hvilken sport du ser på en gang. Jeg elsker United på min hals, men dette er "barneskirenn" for PSG - og det burde det være også, når du sammenligner stallene EDIT: Ikke en gang med toppa lag i dag, så hadde vi holdt noe som helst press i en lengre periode, selv 2-0 under. Noen som er uenige i dette? Endret 6. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det var uansett ei vanvittig stor oppgåve å skulle reise til Paris med ti mann ute. Starten var sjølvsagt perfekt, men det blir for tynt mot eit så godt lag. Forsvaret har ikkje fungert godt nok slik ein har lagt opp no, spesielt på høgresida der det ser ut som at både Bailly og Young er svært usikre på kva dei faktisk skal drive med. Eit anna problem er at den midtbanen vi har i dag ikkje er i stand til å ta tak i ballen og halde den over tid. Vi får to-tre pasningar i laget og så må ein anten prøve å få til noko framover, eller så mistar vi ballen. Det er ikkje unaturleg når alle tre som startar på midten er andreval. Skulle ønskt at vi kunne klare å stå litt tettare opp i motstandarane, men vi er nok ikkje heilt der per i dag, med den troppen vi mønstrar til denne kampen. Høgresida vår defensivt må det nok uansett gjerast noko med, for der har vi ekstremt trøbbel med å plukke opp løp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Kan ikke dømme det her laget for mye. PSG er sterke for tiden, og United stiller med ungdomslaget Endret 6. mars 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Fritt frem for PSG på venstre jo. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Kan ikke dømme det her laget for mye. PSG er sterke for tiden, og United stiller med ungdomslaget Selv med "A-laget" så ville vi sett ut som et B-lag i dag. Den pilla er svær og vond og svelge for omtrent alle her inne, men sånn er det bare. Sommer burde være en kjøpefest for Woodward, verken Pep, Klopp, Mourinho, Solskjær eller selveste Ferguson selv, ville kunne fått noe mer ut av denne stallen her, i denne kampen Endret 6. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det blir uansett ekstremt tøft når ein ikkje klarar å halde i ballen i det heile tatt. Det ser ut til å vere fire-fem fleire spelarar i blått enn rosa. 250 vs 25 vellykka pasningar første 25 minutta. United har ei pasning i minuttet! Då er det ikkje rart det blir vanskelig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nå må du se å gi deg! Om du ikke ser at det milesvis med forskjell mellom disse to lagene, så aner jeg ikke hvilken sport du ser på en gang. Jeg elsker United på min hals, men dette er "barneskirenn" for PSG - og det burde det være også, når du sammenligner stallene EDIT: Ikke en gang med toppa lag i dag, så hadde vi holdt noe som helst press i en lengre periode, selv 2-0 under. Noen som er uenige i dette? Lett å se at dette er dødfødt med den midtbanen vår ja. Får meg til å savne Cleverley og Anderson. Kommentaren min er allikevel basert på de 10 minuttene før PSG scoringen. Ble spilt for dypt og la inn for lite press på ballfører. PSG fikk gjøre som de ville, uten at vi prøvde å stoppe dem. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Jeg angrer på at jeg ikke var enda mer pessimistisk. Burde vært 5-1 utpå her så langt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Selv med "A-laget" så ville vi sett ut som et B-lag i dag. Den pilla er svær og vond og svelge for omtrent alle her inne, men sånn er det bare. Sommer burde være en kjøpefest for Woodward, verken Pep, Klopp, Mourinho, Solskjær eller selveste Ferguson selv, ville kunne fått noe mer ut av denne stallen her, i denne kampen Jo, men dette er et PSG som har potensiale til å vinne CL, mens United er midt i et trenerbytte og langt ifra CL-utfordrere generelt. Tror ingen her hadde noen store ambisjoner rundt CL i år, og med alle skadene så var det nok gått i 0. Tror ikke det er en "vond pille å svelge" sånn egentlig. Er vel mer at folk bare har håp igjen. Den lille følelsen som sier at "kanskje" kan det skje. Jeg er ikke så stresset rundt kampen. Vil bare se at de prøver Endret 6. mars 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Dårlig valg av Rash der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå