voüshvaggi fyrsten Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg bruker en AMD Athlon Barton 1,833ghz XP2500.. Hovedkortet mitt er ABIT NF7-S ver.2 Er det lett og overklokke denne CPU'en og det funker bra med Hovedkortet?? -med vennlige julehilsninger fra voüshvaggi fyrsten - Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du har vært på forumet i snart ett år, har du ikke fått med deg det bør du følge med bedre. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Clockers guide to NF7 Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 dette har vært en god kominasjon en stund. man kan som oftest bare stille opp fsb til 200 uten å stille på vcore ol. det går selv med boxed versonen, tror jeg har no termisk tape under boxed kjøleren min og klarer 37C idle(hvis jeg gidder å opne vinduet er den plutselig nede på 27C idle eller no(men da fryser jeg )) har ingen annen varmeovn på rommet mitt enn pc'en og skjermen dette er blitt et veldig vellykket par, og kan anbefales på det varmeste. er litt nyskjerrig på abit an7 da. den er jo nyere og er kanskje bedre. temps er målt med winbond hardware doctor ver. 2.70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå