Eirik Helland Urke / TU Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Men du får ikke kjøpt den med det første.Dette er BMWs selvkjørende motorsykkel Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 "Ved å analysere kjøremønstrene vil systemet kunne informere, advare eller gripe inn direkte når det oppstår en farlig situasjon." Hvordan gripe inn? Hvordan informere? Hvordan ( hvor mye) overvåke? En tullete ide', spør du meg. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Genialt! Da slipper man å risikere liv og helse når man drar på mc-tur. 1 Lenke til kommentar
FB.884806240 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 "Ved å analysere kjøremønstrene vil systemet kunne informere, advare eller gripe inn direkte når det oppstår en farlig situasjon." Hvordan gripe inn? Hvordan informere? Hvordan ( hvor mye) overvåke? En tullete ide', spør du meg. Tror nok BMW har tenkt litt. :-) 1 Lenke til kommentar
dhok Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Dette er det dummeste jeg har sett! Hva blir det neste - selvkjørende ski? Slik at vi kan sitte trygt og varmt på sofaen i Hafjell-hytta, mens skiene er ute og morer seg i utforløypa? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Dette er det dummeste jeg har sett! Hva blir det neste - selvkjørende ski? Slik at vi kan sitte trygt og varmt på sofaen i Hafjell-hytta, mens skiene er ute og morer seg i utforløypa? Gadd du i det hele tatt å lese selve reportasjen? 2 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Genialt kan dra på byen og sende hjem motorsykkelen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå