akelbo Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 – Åpningen ble for langsom.Assassin's Creed III-sjefen ville gjort endringer om spillet kom ut i dag Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg hadde ingen problem med introduksjonen i AC3. Ja den var noe lang, men gameplayet var fortsatt like artig så det plaget ikke meg. Hadde før det testet AC1, 2, Brotherhood og Revelations, men AC3 ble første Creed spillet som jeg kjøpte, blandt annet fordi jeg virkelig likte settingen i spillet, ble da første AC spillet jeg runnet. 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Han skulle gjerne også ha funnet en måte å tvinge spillere til å utføre oppdragene(...) Jeg liker ikke denne tankemåten, hvis du må tvinge spilleren til å oppdage innholdet er det ett problem med spillet og du burde jobbe for å øke kvaliteten til det punktet hvor spilleren selv søker ut innholdet. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Jeg liker ikke denne tankemåten, hvis du må tvinge spilleren til å oppdage innholdet er det ett problem med spillet og du burde jobbe for å øke kvaliteten til det punktet hvor spilleren selv søker ut innholdet. Helt enig, men akkurat her gikk det dessverre i dårlig formulering fra min side. Jeg endret opprinnelig det jeg hadde skrevet, men ser nå at endringen ikke tok tak. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Den remastrede utgaven av "Assassin's Creed III" kommer ut på Xbox One, PS4 og PC i mars 2019. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg liker utrolig godt i Assassin's Creed Origins at når du tar ett oppdrag så er du ikke låst inn på akkurat det oppdraget, men at det er en ting som du kan gå å gjøre når det passer deg. Akkurat som ett RPG spill. Istedet for å gå til ett oppdrag på kartet for å så gjøre det ferdig kan du gå å samle opp oppdrag hos flere folk for å så gjøre dem i den rekkefølgen du måtte ønske. Er akkurat det som gjør at jeg kommer etterhvert til å kjøpe AC: Odyssey også etterhvert. Må bare ta meg tiden til å bli ferdig med Origins først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå