akelbo Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Utvikleren prøver å rette på spillets ytelsesproblemer.Reduserer grafikkvaliteten for PUBG på Xbox One X Lenke til kommentar
Slav1 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Er det bare meg som sliter med å se forskjellen? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Eneste jeg ser er at personen er skiftet fra svart til hvit. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Krever visst litt for mye maskinkraft å...benytte noe annet enn en "hvit" karakter? Og i innendørsbildet er det vel lavere teksturkvalitet i taket. Lenke til kommentar
FB.620149971038080 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Har gitt opp hele spillet. Kommer aldri til å bli bra. COD Blackout blir tingen fremover. Det var over all forventning. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Pubg er dødt på xbox. Alt er ræva på det fra flyten til grafikken til bevegelsene på figuren din. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Vi er vel ferdig med PUBG vel? Av installert fra min PC hvertfall. Nå ventes av alle ting neste COD, trodde aldri jeg skulle glede meg til et COD spill igjen, men tror Blackout blir dødsbra! Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Vi er vel ferdig med PUBG vel? Av installert fra min PC hvertfall. Nå ventes av alle ting neste COD, trodde aldri jeg skulle glede meg til et COD spill igjen, men tror Blackout blir dødsbra! Har litt troen på cod denne gangen, men er redd for å bli skuffa. Venter til jeg får testet det da jeg ikke har spilt betaen. Om det da er bra så blir det et kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå