AfterGlow Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Vil ha stans i salget av telefonen.Kvinne saksøker Samsung etter at Note 9-telefonen hennes skal ha tatt fyr Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer. Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung... Hvor mye betalte apple for denne nyheten? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Den anonyme Skrevet 18. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2018 Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer. Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung... Hvor mye betalte apple for denne nyheten? Merker at du er på god vei for å bli Sør-Koreaner. Mobil som ikke kan æ,ø og å, og den stavekontrollen fungerer nok ikke så bra, eller existerer den ikke? 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Norlig Skrevet 18. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2018 Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer. Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung... Hvor mye betalte apple for denne nyheten? "Eg har ikkje problem, så derfor eksisterer ikkje problemet" 23 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer. Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung... Hvor mye betalte apple for denne nyheten? Det var ikke størrelsen på batteriet som gjorde at note 7 tok fyr 5 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Så utrolig teit. Er nok kjempesannsynlig at Samsung nå bare har glemt alt som skjedde med Note 7 og nå har gjort samme feil. Det ville de nok ha tjent mye på. 2 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Har da skjedd at mange andre mobiler har tatt fyr. Har de blitt fjernet fra markedet? Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Alle mobiler med LiPo batteri bør kastes. Lenke til kommentar
Handerbertil Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Dette er bare ei som fisker etter forsikringspenger... 6 Lenke til kommentar
Sawerkid Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 https://mashable.com/2017/02/23/exploding-iphone-7-plus-video/#FOrpLj.U7qqO Kan skje hvem som helst det der. 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Lå helt sikkert tilkoblet en billig powerbank nedi den vesken med brannfarlig dilldall som kvinnfolk gjerne har nedi der. Etter de grundige testene som Samsung har hatt etter Note7 skandalen så tviler jeg på dette er en feil med batteriet. Mer sannsynlig det er bare en dum bruker som ønsker oppmerksomhet og penger 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Alle mobiler med LiPo batteri bør kastes. Er ikke Li-Po som brukes men Li-Ion.. Og de brukes i nesten alt idag og er generelt lite problemer med de? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer. Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung... Hvor mye betalte apple for denne nyheten? Både Samsung og Lenovo får nok batterier levert fra samme produsenten så ingen av de kan være noe bedre enn den andre på å lage batteri siden det ikke er de selv som lager de...? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 "Eg har ikkje problem, så derfor eksisterer ikkje problemet" Det kan jo snus på, jeg har et problem derfor har alle et problem. du kommer like langt 2 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hvor mye betalte apple for denne nyheten? Når det rapporteres alvorlige feil med iPhone, så skriker jo Android-fanboysa opp som om de blir spiddet med en pil. Men når det rapporteres alvorlige feil med Samsung, så er det altså Apple som har betalt nyheten Sier mer om Android fanboys enn iPhone fanboys. (og jeg har en Samsung Galaxy S8 som fungerer helt knirkefritt, men jeg er ikke fanboy av den grunn). 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Da er det betimelig å spørre om det der er bakgrunnskjermen, eller om det er slik skjermen så ut av fargesprell etter brannen Fordi alt dere viste oss av "brannskadebilder" var baksiden av mobilen ??? Endret 18. september 2018 av G 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 [...] Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den. [...] har du hørt om Iphone Xs (max)? Har stått om den på internett i det siste Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 "Eg har ikkje problem, så derfor eksisterer ikkje problemet"Det kan jo snus på, jeg har et problem derfor har alle et problem. du kommer like langt Ikke alle hadde problem med note 7, men det var et problem at noen hadde det Lenke til kommentar
Aussie76 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Kvinnfolk og amerikanere.....grab them by the *mjaumjau Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Da er det betimelig å spørre om det der er bakgrunnskjermen, eller om det er slik skjermen så ut av fargesprell etter brannen Fordi alt dere viste oss av "brannskadebilder" var baksiden av mobilen ??? Det er ikke mobilen som det er snakk om heller. Note 9 ser ikke slik ut bak, det der tror jeg er Note 7.... Men ser noen tar en apple android krig.. Når det gjelder batterier (Og endel annet) så deler Samsung og Iphone ganske mye her. Disse samarbeider mye i produksjon og med teknologi. Batterier er vel og uansett noe begge kjøper, trolig samme sted som nesten alle andre merker handler batterier til sine modeller. Uansett, selv om dette er bare en hendelse, så passer det veldig dårlig for Samsung når en ser på historikken. Slikt rykte er tungt å riste av seg, selv om problemet er/blir løst. Hva som er best har mer med enkeltpersoners preferanser og bruk, en android og ios... Og uansett, beste var Symbian. Ingen over og ingen ved siden av.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg