Straydog Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har et problem med Internet Explorer (6.0). Dersom jeg klikker på en link som åpnes i et nytt vindu, blir ikke dette nye vinduet maksimert. Jeg må maksimere vinduet hver gang. Noen som skjønner hva jeg mener, og veit hva jeg skal gjøre for at vinduet skal komme opp som maksimert? Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Søkte på Google og kom over denne siden for deg: http://home.no/swaisi/downloads.htm Programmet heter IE Maximizer... Der fant jeg et program som automatisk maksimerer vinduet for deg (Patetisk side ) Lykke til. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Fleiper du??? må jeg faktisk legge inn et 3-parts program for å få maksimert vinduene?? Burde da være et eller annet sted i registeret eller.no som jeg kunne fått fiksa på dette?? Godt tips though Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jaja, ellers kan du jo bare maksimere vinduene selv da. Programmet er ikke akkurat stor... Den er på 423 KB, det er ikke allverden, akkurat.... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 La det inn nå, men er fortsatt overrasket over dersom det ikke finnes en annen løsning... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Søkte på Google og kom over denne siden for deg: http://home.no/swaisi/downloads.htm Programmet heter IE Maximizer... Der fant jeg et program som automatisk maksimerer vinduet for deg (Patetisk side ) Lykke til. Tror jaggu jeg ikke har sett en side som er så til de grader lite tilpasset opera tidligere.. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, si det. Jeg la ikke merke til det, fordi jeg for det meste bruker explorer. Hehe, heeeelt enig. Stakkars webmaster på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå