Zimba Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Har Talkmore som operatør, men sliter med å få aktivert SMS+ (RCS) i Android Messages.Forsøkt å sletta appcache og avinstallert oppdateringen av appen, men får fortsatt ikke opp muligheten for å aktivere. Har skrudd av WiFi og slått av og på telefon... null niks nada.Har en P20 Pro.Flere som sliter med å aktivere SMS+? Talkmore sier at alt er ok hos dem, men mistenker dette kanskje ligger på operatørsiden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 RCS hos Telenor har ikke fungert siden forsommeren. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Ikke rart jeg ikke får aktivert det da.. Support hos Talkmore og Telenor sa ingenting om det. Når vil dette evt være på plass igjen? 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Ingen ide, jeg har bare notert meg et det ikke fungerer med Telenor, mens Telia sin SMS+ er i drift. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 En liten bump i tråden her fremfor å starte ny: Har noen hørt om sms+ hos Telenor og underleverandører har blitt aktivt igjen? Jeg får ikke dette til å virke på min motor g4 pluss. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Ikke aktivert, ser ut til å drøye. Endret 1. desember 2018 av mandela Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Snakket faktisk med teknisk på Telenor support for bare noen dager siden, og han jeg snakket med mente at det skulle være aktivert igjen.. Dog ikke sett snurten av det på min Google Pixel 2 XL siden i sommer. Lenke til kommentar
vintrip Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Hva er SMS+ og hvordan vet man om man har det`? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hva er SMS+ og hvordan vet man om man har det`? https://www.telenor.no/privat/kundeservice/rcs/ Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Noen som vet om SMS+ fortsatt er ut av drift?Har nemlig et Komplett Mobil abo og der er ikke SMS+ tilgjengelig. Usikker på hvor problemet er. Skiftet fra Telia til Komplett i sommer og har ikke hatt SMS+ etter det skiftet. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Noen som vet om SMS+ fortsatt er ut av drift? Har nemlig et Komplett Mobil abo og der er ikke SMS+ tilgjengelig. Usikker på hvor problemet er. Skiftet fra Telia til Komplett i sommer og har ikke hatt SMS+ etter det skiftet. Fikk til svar fra Telenor da jeg snakket med dem for ikke altfor lenge siden, at det fortsatt var problemer. Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Fikk til svar fra Telenor da jeg snakket med dem for ikke altfor lenge siden, at det fortsatt var problemer. OK, takk Egentlig er det utrolig sløvt av teleoperatørene og Telenor spesielt. Skal en komme opp med et reellt alternativ til alle andre meldingstjenester så burde jo dette vært på plass for lengst. Og en burde satt mer press på Apple også. Det siste virker det faktisk som de gjør i og med at Apple sannsynligvis er på gli med å implementere RCS (SMS+) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 RCS gjør comeback snart: https://www.digi.no/artikler/telenor-skrudde-faktisk-av-rcs-stotten-i-fjor-planlegger-relansering/468232 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå