8086 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Tenkte etter hvert å kjøpe meg et dual opteron system (spiller ikke spill, bruker mest til utvikling;kompilering, CAD), og jeg lurte da på om jeg trengte å kjøpe begge prosessorene samtidig? Vil et dual hovedkort kunne kjøre med si én 244? Slik kan jeg vente noen måneder til 244 er falt så mye i pris at jeg har råd til å kjøpe en til... (Kuriositetsspørsmål: Vil f.eks. en 242 kunne kjøre samtidig med en 246, eller vil det ikke gå pga synkronisasjonsproblemer, multiplikator, eller liknende? Om det går vil det da tilsvare to 242?) Endret 17. desember 2003 av 8086 Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Er 90% sikker på at du kan kjøre bare med èn ja PS! Ikke lag to poster om samme ting, ok? Endret 17. desember 2003 av AMDguru1 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det går fint å kjøre én 24x på et singlehovedkort. om dualhovedkortene må ha to for å virke ordentlig vet jeg ikke, men regner med at det bør gå bra! At to forskjellige 24x Opteroner kan kjøre sammen stiller jeg meg litt tvilende til, men jeg skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå