Odd R. Valmot Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Produsentene jager mot 8K.TV-industrien vil ha oss over på neste oppløsningsnivå. Er det noe poeng? [Ekstra] Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Artikkelen frir "feilaktig" til fellesskapets mening med sin tittel. Men det blir jo meningsløst når den ligger skjult bak Ekstra-abonnementet. TV-industrien vil ha oss over på neste oppløsningsnivå. Er det noe poeng? Uansett har jeg funnet løsningen for meg. Jeg kjøper 8K når det blir rimelig nok. Og det går som regel noen måneder/år. Men saker kan skje raskt også. Det er jo ikke så lenge igjen til OL i Japan som sender i 8K, og da skal vel "alle" ha dette? Om 8K har noe for seg. Ja jeg tror det. Kommer helt sikkert an på brukeren av dette. For min del så liker jeg høy oppløsning. Kan kanskje nyttes i IT-sammenheng også det.. Endret 18. september 2018 av G Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Dell UP3218K Oppløsning: 7680 x 4320Lurer på om den er like god som samsung Q900RATXXC Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Vi så fotball-vm i 720p i år da det ikke var kapasitet fra nrk/tv2 til å sende hdr1080p engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå