Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder-date

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå snart på Tinder-date med ei jente. Hun virker hyggelig, og det var hun som ba meg på date. Men jeg vet ikke helt hva hun vil. I bioen skriver hun nemlig at hun først og fremt er ute etter vennskap og treff. Hun er ikke ute etter ONS. Så hva mener egentlig jenter når de skriver sånn i biografien? Er mange av dem ute etter "friendship with benefits"? Mens noen andre kanskje bare er ute etter en venn simpelt hen?

Men jo da, det skader vel ikke å gå på en date i hvertfall og finne ut litt mer hvordan stemningen blir. Jeg gidder derimot ikke å bruke mye tid på henne for å ende opp med ei venninne. Det burde jo jenter forstå. Tinder er jo tross alt en sjekkeapp.

Anonymous poster hash: a20d3...ecc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som han over sier. Folk er forskjellige og har forskjellige forventninger

Tinder har også fått så mye mainstream pr at mange folk også tror at det er en datingapp, og da blir det jo på et vis det. Jeg hører om flere og flere som har blitt sammen via tinder. Men såklart, de fleste er jo der av overfladiske grunner fortsatt.

Kvinner er jo også berømte for å alltid bare være ute etter vennskap. Det er kode for at de ser etter en grein å henge på, om greina passer. Man er ikke på tinder for å finne mannlige venner å spille ludo med, selv om det er hva de muligens prøver å portrettere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...