Pr1ncess Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Er det noen innstillinger jeg har misset her? Funket fint da jeg hadde Samsung S7, og øreproppene fra Samsung bruker jeg fortsatt i nytelefon, da er det lyd. Men setter jeg i AUX i bilen så spiller den bare lyd av mobilhøytalerne.. Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Prøv å bytt om endene på kablene. Altså at den som sitter i bilen går i telefonen, og motsatt. Hadde det samme problemet på min p20 pro faktisk, men når jeg byttet om så funket det. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Prøv å bytt om endene på kablene. Altså at den som sitter i bilen går i telefonen, og motsatt. Hadde det samme problemet på min p20 pro faktisk, men når jeg byttet om så funket det. Prøvde det tidligere idag, funket ikke.. ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Tipper AUX kabelen din er for kort og klarer ikke å trykke inn knappen nedi telefonen. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Tipper AUX kabelen din er for kort og klarer ikke å trykke inn knappen nedi telefonen. Oi, søkte opp dette og viser seg at huawei bruker et adapter der man setter i ladekabel med aux inngang på.. Hvorfor gjøre det så vanskelig når det allerede er en aux inngang i telefonen? Så mye for å kjøpe seg billig mobil.. ? Men da vet jeg det,takk for hjelpen?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Oi, søkte opp dette og viser seg at huawei bruker et adapter der man setter i ladekabel med aux inngang på.. Hvorfor gjøre det så vanskelig når det allerede er en aux inngang i telefonen? Så mye for å kjøpe seg billig mobil.. ? Men da vet jeg det,takk for hjelpen?? Nei. Du kan bruke en slik adapter men om du har AUX så trenger du ikke den. Er en del mobiler som ikke har AUX og da må du ha adapter. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Nei. Du kan bruke en slik adapter men om du har AUX så trenger du ikke den. Er en del mobiler som ikke har AUX og da må du ha adapter. Vet at Huawei Pro ikke har aux, men Lite har. Menne.. Så jeg må finne ny aux å ha i bilen da som er lengre?? Visste ikke engang at det er forskjell på lengden der ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Har du deksel på mobilen? Dem bruker ikke å "trenge" langt nok inn da om du skjønner.. Prøv å bruk en annen AUX kabel Endret 19. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Finnes forskjellige typer Aux også, Apple har feks reversert polaritet. Det er da i tillegg til at det er mange "lengder" av Aux med forskjellig antall "poler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå