Yamaha-R1 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hvor lenge skal en beholde en slik strømforsyning i drift? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Så lenge behov beholdes, skal du ha ny sats på EVGA SuperNOVA 850 G3 er mye mere stillegående. Endret 17. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Så lenge den fungerer fint og dekker dine behov så er det vel ikke noen grunn til å bytte? Min HX750 er straks på 9. året og leverer varene tilsynelatende like godt nå som i 2010:-) Lenke til kommentar
Yamaha-R1 Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Nice, tenkte det var greit å høre da noen sier at om den ryker så kan mye komponenter følge med i raset... men da beholder jeg den noen år til. Trenger ikke noe mer effekt og lyden er til å leve med Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) PSUer med mindre kostbare komponenter får gjerne ulike kondensatorer som ikke lengre holder på kapasiteten sin. Eller i værste fall ødelegges av lekkasje/buling. Dette gir gjerne ulike utslag som :PC vanskelig å starte, stabilitets problemer ved høy og/eller liten last m.m TX er ikke like påkostet i design og komponentvalg som HX og jeg ville ikke fortsatt å bruke den veldig lenge etter at produsentgarantien er utgått. Vurder også å fa den byttet ved første tegn på sporadiske restarter og ustabilitet (som nevnt over). Kontinuerlig bruk og last påvirker også levetiden i tillegg til hvilken temperatur og varighet som interne komponenter er utsatt for . Mao du har like mange ulike svar som ulike type brukere omtrent. Og ikke noe fasit svar. Endret 17. september 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå