Gå til innhold

Kaffe over Laptop


vaal

Anbefalte innlegg

det tok av dette gitt...jaja fornøyd med responsen jeg. Kaffen ble sølt over lapptoppen i går og i dag er den like død. Har snakket med Acer Norge og de sa at det antageligvis bare er tastaturet som er defekt. Jeg sender den like godt over så kan de bruke julen til å reparere, regningen sender jeg til firmaet jeg jobber for :-) Greit med firma-PC!

Bar så synd at jeg ikke får sett alle filmene jeg hadde gjort klar til julen

 

God jul alle sammen.

 

--

kl

 

PS drikker kaffe på kjøkken i dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler med deg, følg de rådene som har blitt skrevet her, det er utrolig hva det kan tåles av veske.

Jeg sølte Cola på tastaturet en gang, heiv det inn i oppvaskmaskinen og lot det tørke, det funka det gitt :thumbs:

 

Ellers er jeg glad for at jeg har Dell's total care pakke.

 

--

GML

--

Lenke til kommentar

Jeg har vært i samme situasjon - altså fått "ALI VIRUS" i maskinen, en Toshiba 2140 CDT for endel år tilbake.

(Traktekaffe - ikke med grut)

 

* Var ikke hjemme da, og det jeg gjorde var å bruke "svenskeknappen" til å slå av.

* Dra ut batteriet.

* Ha maskinen opp ned, også på turen hjem.

* Da jeg var hjemme noen timer senere, brukte jeg føner på den.

* Lot den ligge opp ned 3 dager.

 

Og alt i orden, vippet bare opp tastaturet for å få vekk det verste belegget. Kaffe er ikke det verste å søle på maskinen, Cola er nok myyye verre.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i samme situasjon - altså fått "ALI VIRUS" i maskinen, en Toshiba 2140 CDT for endel år tilbake.

(Traktekaffe - ikke med grut)

 

* Var ikke hjemme da, og det jeg gjorde var å bruke "svenskeknappen" til å slå av.

* Dra ut batteriet.

* Ha maskinen opp ned, også på turen hjem.

* Da jeg var hjemme noen timer senere, brukte jeg føner på den.

* Lot den ligge opp ned 3 dager.

 

Og alt i orden, vippet bare opp tastaturet for å få vekk det verste belegget. Kaffe er ikke det verste å søle på maskinen, Cola er nok myyye verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...