skidrow Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hei. Reinstalerte pcn min på søndag og etter det klarer jeg ikke få lyd i tvn når pcn er kobblet til med HDMI kabel, bildet er som det pleier men har bare lyd i pcn nå, det virket før reinstaleringen. Noen som har en god ide om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Brukt det særlig hvis du har nvidia skjermkort, har hent meg en del ganger lyden på hdmi har blit borte i spill under driveroppgradering. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Dukker tven din som en enhet opp når du høyreklikker på Høyttalere>Avspillingsenheter (Playback devices på engelsk)? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Får bare dette opp når jeg høyreklikker. Har da prøvd alle mulighetene på høyreklikk uten å løse problemet. Endret 19. september 2018 av skidrow Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Når jeg går inn på skjermkortet står det følgende Device PCI\VEN_8086&DEV_0416&SUBSYS_08201025&REV_06\3&11583659&0&10 requires further installation. Hva er det å hvordan fikse det? har det noe med manglende lyd i tvn å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå