Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Hva har dette med saken å gjøre? Det er som å si - "det er rart at du har lyst hår, mine kompiser har mørkt". Jeg sitter på en 2mbit-linje fordelt på 170 personer, 6-700ms ping, ombord på en båt langt uti Atlanteren. Om du ikke makter å poste ett eneste argument i fra den videoen, så må jeg nesten spørre - skjønner du det det er snakk om i denne videoen? For det er rimelig påfallende nå, at siden jeg har spurt deg 3 ganger, at du ikke kommer med et eneste argument fra denne videoen - ingenting, null og niks La oss kjøre debatt, men du må komme med noe. Kom igjen, vær litt tøff nå. Du har startet dette, så da får du værsågod å legge frem påstanden din Skjønner din motvilje. Jeg har lagt frem det som er å legge frem, så får du selv trekke konklusjoner, når du får sett videoen. Klarer du ikke det, får da la være å delta i diskusjonen, men at jeg skal skrive noe resymé av en video på en time, kan du bare drømme om. Det finnes nok av slike meningsløse folk som ikke evner å tenke selv. Endret 22. september 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå