Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvilket bitt kan dette være?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg for å sove her en kveld, så begynte det å klø på leggen. Merket dette da. To helt like bitt’ av noe slag.

.... hva kan det være?... ikke flått vel? Vet ikke om det kan ha kommet iløpet av dagen eller den kvelden jeg la meg....

Anonymous poster hash: 190c3...4fc

post-483703-487173_thumb.jpeg

Endret av Bebbus
Lenke til kommentar

Om du har blitt bitt i natt og det ikke er noen flått som henger fast i bittet er det ikke flått. Det er helt sikkert ikke noe farlig. Kløe er normalt, og om det svir er det sannsynligvis pga. at du har klødd for mye. Om du får flere stikk kan det være lurt å vaske sengetøyet på høy temperatur og/eller fryse det ned i et par dager.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å slette innlegget. En moderator/administrator har allerede ryddet opp for deg. :) Etter å ha sett på bildene ser det heller ikke ut som bittene har kommet i natt. Det ser mer ut som du har hatt de i noen dager, og sannsynligvis klødd deg i søvne slik at det har blitt noen sår som da også gjør at det klør. Bare la de være i fred så gror de i løpet av uka. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...