Faller Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 30kr minutt for den jævla kundeservicen Betyr det at du har forsøkt å kontakte kundeservice på 05000? Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 nei, får opp bare , Ping - Reboot - Reset - Software - Wan ptotocol, og under wan protocol står det bare Ipv6 og om jeg trykker på den går hele nettet ned Klarer ikke huske nøyaktig hvordan ting ser ut. Det finnes også 2 ulike GUI for denne. Kan du legge ut et skjermbilde av denne siden, så kanskje det sparker igang de "små grå" Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fant ut at jeg har Canal Digital Brebånd, ikke telenor Dersom du har CDK bredbånd så har du enten Coax med docsis modem, eller fiber med ONT. ONT og DOCSIS modem er modem (eller bridge devicer om du vil kalle de det). Dersom du ønsker bruke annen router enn det Telenor leverer så kan du bare koble din ASUS eller hva det er direkte i ONT/DOCSIS. Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Skulle vært en lov som sa at ISP'er kun fikk levere ut dumme modem... Alle Telenor og CDK sine fiber og docsis aksesser leveres med dumme modem, så får du tilbud om en router i tillegg. Om du ikke ønsker bruke den routren så er det jo bare å la være å bestille den. For DSL så er du også fri til å bestille linje uten router, for så å sette på akuratt den routeren du selv ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå