respatex Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei! Kan noen hjelpe meg med denne? Jeg har internettoppkobling gjennom kabelmodem hos Telenor Avidi, hvor hastigheten er oppgitt til å være 512kb/sek for nedlasting og 128 for opplasting. Nedlastingshastigheten er stort sett grei, men jeg har problemer med opplasting, bl.a. vedlegg til e-post. Jeg har også problemer med å laste opp bilder til fremkallingsservice på internett, og opplasting gjennom p2p som Morpheus. Opplastingshastigheten er under 1kb/sek! Jeg kjører Windows 2000 pro på en AMD 700MHz, med 3com PCI nettverkskort. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har du prøvd upload hastigheten mot en habil server du vet har kapasitet? ADSL er teit slik at du deler up og ned på samme linja. Bruker du alt på ned, har du ikke bra fart opp liksom. Det kan seff være noe med linja, ring kunde support eller sjekk nettverkskortet. Lenke til kommentar
respatex Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Takk for tips, men vil bare påpeke et par ting. 1:Jeg har ikke ADSL, men kabelmodem; oppkobling gjennom kabelTV-nettet hos Telenor Avidi. 2:Jeg har pinget både Telenor sine og andre relevante servere, og får god kontakt. 3:Dette har virket før! ? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 kan godt hende at du har fått feil på linja di. Så jeg hadde tatt kontakt med levenrandøren din og få dem til å sjekke linja for deg. Først hadde jeg prøvd å laste opp mot en server som man VET har masse kapasitet.(ekke vits å plage kundeservice før man VET det er noe galt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå