8DX8QO0Y Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Alle avtalene mine flyter rundt helt vilt i kalender appen til google. For eksempel kan en avtale på en onsdag hoppe til påfølgende søndag. Og jeg får varsler om avtaler hver dag mange uker etterpå. Hjelp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Bruk en annen kalender app som du legger inn google-kontoen i - feks. den som følger med telefonen (har ofte egne apper til kalender, sms, nettleser osv). Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Bruk en annen kalender app som du legger inn google-kontoen i - feks. den som følger med telefonen (har ofte egne apper til kalender, sms, nettleser osv). Det er da den jeg bruker(?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Du kan søke på Play etter kalender, der vil du også se hvilken av dem du bruker. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Du kan søke på Play etter kalender, der vil du også se hvilken av dem du bruker. "Google kalender, Google LLC" er den eneste som er installert ifølge Play store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Velg en annen kalender eller forsøk å finne feilen i den du bruker. Ser for meg at det noe med tidspunkt for avtalene du legger inn i kalenderen. Feks. hele dagen, start-stopp osv.Du kan jo logge inn på kalenderen via pc og se der også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå