Gå til innhold

Assange mot Hillary

UglaSukk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro om dette er noe Assange virkelig har kunngjordt?

"WikiLeaks Says it will Bring Hillary Clinton Down by October 21"

https://freedomnewsreport.com/2018/09/13/wikileaks-says-it-will-bring-hillary-clinton-down-by-october-21/

Hvorfor er alle så opptatt av Hillary lengre? Hun var utenriksminister og var president kandidat. Hun kommer nokk ikke til å være det igjen og er heller ikke en spesielt super populær person i USA, heller ikke på venstre siden. Så hvorfor er folk fortsatt så opphengdt i henne? Klarere en ikke å legge valget bak seg? Er hun ikke allerede "brougth down" da hun tapte valget?

Jeg ser at der sikkert finnes smusk om henne der ute som er jucy, men helt seriøst, der finnes vesentlig større fisk å gå etter. Folk som har reel makt og som misbruker den.

Lenke til kommentar

Mission accomplished ... almost 2 years ago

Så lenge hun ikke er blitt straffet for sine handlinger så er ikke noe "mission accomplished". 

Og det er faktisk i realiteten hennes skyld at Trump ble president. Som kvinne hadde hun en enormt stor velgermasse som ville stemt på henne basert på hennes kjønn, men fordi hun er Hillary Clinton ville de heller stemme på tufsen Trump! Enhver annen kvinne ville vunnet valget "in a landslide"! 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror du må vente litt lengre, eller snakket han kansje om pakkeposten som ble levert?

Assange og Wikileaks er journalister og seriøse folk, de er ikke terrorister. 

Lenke til kommentar

Assange og Wikileaks er journalister og seriøse folk, de er ikke terrorister. 

Sant sant, var mer som en komentar til det som skjedde.

Dog, hvor seriøse de til tider kan en diskutere, feks lekingen av DNC dokumentene og Podesta spesielt var jo mer en politisk handling (speielt det siste). En kan lett konstruere en sak om at de ble brukt av russland i Podesta saken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sant sant, var mer som en komentar til det som skjedde.

Dog, hvor seriøse de til tider kan en diskutere, feks lekingen av DNC dokumentene og Podesta spesielt var jo mer en politisk handling (speielt det siste). En kan lett konstruere en sak om at de ble brukt av russland i Podesta saken.

Ja, det er jeg faktisk helt enig i. Jeg var svært skeptisk til hvorfor de gjorde det, men ifølge Assange selv så ville det vær mindre demokratisk om de ikke gjorde det. La oss bare håpe Trump blir stilt for riksrett om kort tid. At han har drevet et samarbeid med Russerne er ikke noe jeg lengre tviler på.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Fjernet OT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...