Ludvig86 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hei! Jeg er ute etter å registrere ett domene/nettside. Har orøvd å søke litt rundt, men det dukker opp så mye forskjellig og jeg vet ikke hvilken sider som er seriøse eller ikke. Er det nien som har registrert en nettside? Helst ".no" men har foratått at det ikke er like enkelt som ".com" eller ".net" ? Tips mottaes med takk! Lenke til kommentar
sungun Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Domeneshop eller proisp. .no, .com og .net er like enkelt, men .no krever personnummer eller organisasjonsnummer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Japp, vil som Sugun anbefale PROISP. Har brukt de i snart 5 år, og har alltid vært fornøyd med produktet jeg får fra dem. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) For no domene så anbefaler eg domeneshop. For .com .net osv så anbefaler eg namecheap.com SSL sertifikat kjøper eg hos namecheap, der fungerer det også for .no domener. Eventuelt har du også letsencrypt, dei har endelig fått wildcard støtte og Endret 15. september 2018 av siDDis Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Takker for tilbakemeldinger! Det ble Proisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå