rubjell Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvor høyt kan jeg sette det virtuelle minnet, uten at maskinen tar skade av det? jeg har 256 MB ram. Takk Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 1,5 ganger rammen, altså 384 Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 det gjør vel ikke noe med for masse? har 2gb virtuelt minne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Sett virtuelt minne til 3 ganger Ram og sett det som fast størrelse. 10 til 15% ytelsesøkning er det noen som hevder. Bruker selv å sette det, men har aldri prøvd å målt om det er blitt noen økning. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Maskinen tar ikke skade, uansett hvor høyt du setter virtuelt minne! Hvis du sitter det veldig høyt, vil du få mindre hdd-plass. Sitter du det veldig lavt blir maskinen fort treig. Hvor mye du bør sitte det til, varierer fra person til person. Reglene som sier 1,5x eller 3x det fysiske minnet du har er egentlig litt feil. Regelen "min" sier: (fysisk minne + virtuelt minne >= krav til minne)...bruker du mye tunge programmer, kan det være lurt å skru opp det virtuelle minnet...hvis ikke kan du klare deg med litt mindre. Om du har nok plass, så vil sikkert 3-400 hundre mb holde i massevis... Vennlig hilsen krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå