friendsmag Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Funker ganske bra nå. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vurderer chili mobil igjen... 4G tale fungerer med iphone? Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vurderer chili mobil igjen... 4G tale fungerer med iphone?Jeg har iPhone. Fungerer ganske bra. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg har iPhone. Fungerer ganske bra. Beklager sent svar. Travelt liv med gullfisk hukommelse her. Virker både wifi tale og 4G tale greit? Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Beklager sent svar. Travelt liv med gullfisk hukommelse her. Virker både wifi tale og 4G tale greit?Ja, har Ikke opplevd noen problemer Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Da var chilimobil-kunde bestilt igjen. Nå som 4G tale og wifi tale fungerer har jeg brått en helt annen verden å forholde meg til når det gjelder telefonsamtaler. 3G hos Telia er elendig inne i bygninger her i Fredrikstad. 4G derimot, er en annen historie.. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Har noen kontantkort å sjekket hva de får som sms i sverige? Fikk sms at prisene var samme som i norge? Er det mulig? i så fall er det bedre med kontantkort i telia. Der koster det kun 0,20 øre per megabyte, fikk sms at man med datapakke fikk 12 GB i utlandet og kostet 0,07 øre for per mb men ingen pris for kontantkort i den sms? Glad nordby senteret hadde trådløs ellers hadde det blitt dyrt. Endret 29. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Samme priser i Sverige som i Norge. EU-regler bestemmer dette. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Må man fortsatt ha gratis TV2 Sumo i to måneder eller? Hvordan er appen til chili nå, er den brukbar? Endret 29. september 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Nei,man kan si den opp, men får ikke bestilt den igjen uten å kontakte kundeservice, " Endre adresse Denne funksjonen vil snart være tilgjengelig på Min Side. For øyeblikket, vennligst kontakt kundeservice på 915 02 445 eller [email protected] for å få hjelp med å endre adresse Appen er som minside, funger fint men veldig begrenset får ikke bestilt noe hvis man har kontantkort. Så jeg vil si den er ikke til mye hjelp selv om den funger bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå