kritro Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har 3 gamle hovedkort som kun vil starte opp med mine nye P4 strømforsyninger. Det er snakk om at jeg har testet med mange gamle strømforsyninger som jeg vet virker. Det kortene har til felles er at jeg kjørte de med P4 strømfosyning en gang når jeg gikk igjenom gamle ting for å se hva som funket. Jeg har testet strømforsyningene med multimeteret og de viser akkurat det samme som P4 strømforsyningene. Kan det være noe med Bios instillingene eller er de rett og slett blitt hektet på P4 power krito Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Kan være at hovedkortene ikke sender "PWR OK" signal og den P4 PSU'en ikke trenger det, vet ikke helt iom. at du ikke sier hvilke kort og PSU'er det er snakk om her... Vet ikke om dette er helt rett, men mener å huske noe slikt fra sist gang jeg leste ATX spesifikasjoner *slå opp atx2.03 specs* bah.. slå opp selv HER Endret 17. desember 2003 av xthal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå