Sleepy20 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg har bestilt et kamera fra Elkjøp til over 20k. Når jeg pakket opp pakken etter å ha vært på posten i dag, så fant jeg en fjernkontroll til en garasjeport i pakken isteden! Verdien på den er vel ca 1000,- Pakken hadde «riktig» størrelse, så reagerte ikke på det når jeg hentet den på posten. I tillegg var det ingen form for pakkseddel eller lignende i pakken. Elkjøp kundeservice har selvfølgelig ikke noen direkte e-post og chat og telefonsupport er stengt i helgene. Så da sitter jeg her med en garasjeportåpner til 20k... Spørmålet mitt er hvem som har bevisbyrden her? Jeg har jo egentlig ikke noe bevis på at jeg har fått feil vare, bortsett fra at jeg har en garasjeportåpner og ikke noe kamera. Og siden prisforskjellen på de to produktene er så stor, så tipper jeg at Elkjøp vil sette seg på bakbena her. Finnes det noe i lovverket på hvem som har bevisbyrden på feilleveranser? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ring dem... det ordner seg... Er ikke første eller siste gangen det har skjedd.Jo raskere du ringer dem jo større troverdighet har du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå