Filifoli Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hei! Jeg er en student som har begynt å sikle på en ny iPad 9.7" for å notere på med Apple pencil. (Den nye utgaven har mulighet for å bruke denne). Spørsmålet er om jeg skal punge ut en tusenlapp til for å få 128 gb istedet for 32 gb. Jeg har en macbook air med 128gb, og har tidligere klart meg godt med det i flere år på en tidligere macbook. Jeg har eksterne harddisker jeg har brukt for å legge ting over på, så sånn sett har dette gått greit. Jeg ser hovedsaklig etter å notere på iPaden, bruke den på reiser, typ med tog/fly. Jeg skal fortsatt ha PC, og regner med at redigering av bilder, store filer osv. vil være på den. Tenker iPaden derfor kommer til å få et utvalg fine bilder på seg etterhvert, om jeg skal vise frem til stolte familiemedlemmer, noen podcasts, og kanskje laste ned noen filmer/tv-serier når jeg skal på flytur/togtur. Spørsmålet er derfor hvor mye lagringsplass bør jeg gå for? Føler jo de 1000 kronene blir litt. En ny iPad 32gb ligger på 3222 (+pencil til 900), og en ny iPad 128gb ligger på 4190 (+pencil til 900). Jeg har for ordens skyld pengene, men vil jo helst spare mest mulig. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 For min del fungerer det glimrende med 32gb WiFi utgaven . Merker ikke at det er lite plass når alt synkroniseres så sømløst med iCloud Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Er vel bare å slenge inn et SD-kort hvis du går tomt for plass. Sist jeg sjekket var det mye billigere enn å gå direkte for de største modellene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Er vel bare å slenge inn et SD-kort hvis du går tomt for plass. Kan ikke ha minnekort i iPad. Så lenge man stort sett streamer holder 32 GB i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå