toazty Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 har spilt pubg over 1 år og plutselig i går så ble ingame sensen katastrofal høy ifht lobby, backpackmeny. ingenting er justert , står på default. ingenting i logitech programvaren som er justert på. sensen er ok overalt, men ikke ingame, prøvde å jsutere ned men ble bare kluss, plutselig ble sensen når jeg gikk i backpacken for lav, ønsker lik sens i hele spille slik som tidliger men ser ikke ut som det lar seg gjøre. logitech 403 corded noen som har hørt om det er bug i spillet som gjør det? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har overhodet ikke noen problemer med dette, jeg har en Logitech G502 og ikke noe programvare fra Logitech installert. Lenke til kommentar
Auberginen Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Settingsa mine blir reset avogtil. Sjekk settingsa dine. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Mine settings ble resatt i går, noe som resulterte i det samme som du nevner. Jeg hadde dog custom sens og fungerte som før når jeg satt den tilbake. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Mine settings ble resatt i går, noe som resulterte i det samme som du nevner. Jeg hadde dog custom sens og fungerte som før når jeg satt den tilbake. blir resatt hele tiden mine også, men det jeg sliter litt med er at jeg alltid har spilt på default sens før, men f.eks. så er sensen når jeg tab'er lavere enn ingame når jeg , setter jeg opp general sens så blir det for mye når jeg spiller og sikter, finner ikke helt utav det. er som om det er 800dpi når jeg er ingame og springer rundt, men når jeg tab'er og roter i sekkern så er det ned i 5-600. jeg er en av de som er spiller normal-noe høy sens, mye jobbing med musa når jeg skal kaste over ting fra sekk-våpen etc. tror faktisk jeg har funnet utav hvorfor jeg har dette problemet, men vet ikke hvordan det kan løses. når du tab'er eller er i lobby i pubg, så kommer jo musepekeren opp, jeg er vant med høyere sens når jeg sitter i windows/surfer etc. når jeg da er ingame og spiller og skal sikte og se meg rundt så er jo det for mye. må ha lavere sens. men kan ikke huske at jeg har irritert meg over det før. har 2 skjermer oppe så når jeg tab'er , kartfunksjon, lobby, så kan jeg dra musa på begge skjermene , vet ikke om det er noe der som kan gjøre at muspeker sens er "ulik" ingame sens ( ifølge meg da ) Endret 28. september 2018 av toazty Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Du kan jo endre sens ingame, da? Bare skru ned fra 50 til 30 f.eks. og teste? Fortsett til du finner ditt sweetspot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå