LittOmAlt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei jeg har 7 gig med mp3 låter. Disse vil jeg ta backup av, hvilket program kan jeg benytte når jeg bare vil klikke på MP3 mappa og programmet skal selv be meg skifte cd når den er full. Takker Lenke til kommentar
rwu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 bruk winzip eller winrar til å lage arkiver på 650 eller 700 MB, for så å brenne dem ut etterpå.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nero har støtte for dette. Der kan du ta backup over flere CD- plater. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hei takk for svar, jeg har nero versjon 5.5 og jeg klarer ikke å finne støtte for å brenne over flere cd'er. Hvilken versjon støtter dette? FInnes det andre brenneprog som støtter å brenne over flere cd'er uten å gå veien om zip el? Takker Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ehm- trodde dette var med fra versjon fem, og derfor sa jeg ikke noe om versjonsnummer. Det kan tenkes jeg tar feil. Har versjon seks, og der er det med. Start->Programmer->Nero->Nero Ultra Edition->Nero backitup Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 NTI Backup fungerer utmerket har jeg funnet ut. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Før du er sikker på det- prøv å kjør backupen tilbake til maskinen din. Jeg har hatt store problemer med det programmet. Andre kan sikkert få det til å virke for det, men sjekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå