Harald Brombach (digi.no) Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Både prisen og det beskjedne innholdsbiblioteket trekker ned.Norske Netflix-kunder får minst innhold for pengene Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 15. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2018 De som tror antall filmer og antall tv-serier er det som teller må ha et trist liv. Det hadde brydd meg midt bak om de tilbudte en million Cardashians-lignende serier. 10 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) De som tror antall filmer og antall tv-serier er det som teller må ha et trist liv. Det hadde brydd meg midt bak om de tilbudte en million Cardashians-lignende serier. Nå er jo tilbudet nesten utelukkende serier som ligner hverandre med lignende historier og folk, som blir gjentatt til det kjedsommelige gjennom sesong etter sesong. Fatter ikke egentlig hvorfor man fortsatt abonnerer på skiten. Gammel vane osv, tror jeg Endret 15. september 2018 av madammim 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 15. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2018 Største problemet med Netflix er at de ikke tilbyr hele serier eller alle filmene in en serie Startet å se en serie på Netflix, måtte fullføre ved å laste ned Sesong 2 De la ut Rambo First Blood Part 2, men ikke de andre filmene, hva er vitsen? 10 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Pris har uansett lite å si så lenge bensin koster 17+ literen 6 Lenke til kommentar
5ZHK7SO3 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har kastet ut tv sagt opp kabelen og krinken-lisensa. Dagens underholdning er like elendig og lite informativ som forsiden på VG. Byttet til chili-fri og finner alt jeg trenger på nett. Er stort sett damer som må ha 300 idiotkanaler å velge mellom. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Pris har uansett lite å si så lenge bensin koster 17+ literen Gjør den? Jaja - kunne ikke brydd meg mindre. Bryr meg heller ikke om prisen på toner-bånd til mekaniske skrivemaskiner.. 9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ingen engelske tekster på engelsk tale = intet abonnement. 2 Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Og dere har kontaktet Netflix om dette og kommentaren fra Netflix var? 2 Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nå er vel problemet for Netflix at hva de kan tilby i forskjellige land avhenger av lisensiering fra eier av innholdet (selvsagt sett bort fra egenprodusert), og da vil antall kunder i de forskjellige landene ha betydning, og Norge kommer dårlig ut der i forhold til de mer folkerike landene. Det hadde vært mer interessant å vite hvordan katalogen i Danmark er, selv om de er litt flere der, men tallmaterialet i artikkelen de linket er dessverre veldig stykkevis og delt, samt i Liechtenstein iom de er så knøttsmå... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Synes jeg får mye for pengene jeg. Akkurat nå har jeg så mye serier jeg skal se på Netflix at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte... 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Er stort sett damer som må ha 300 idiotkanaler å velge mellom. Kilde? Mener du at det bare er damer som liker variasjon og valgfrihet? 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Typisk Norsk dette. Betale mer for mindre. Også unnskylder vi det med at "joda vi har det da så bra i norge". Dumme nisser er vi hele gjengen. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Typisk Norsk dette. Betale mer for mindre. Også unnskylder vi det med at "joda vi har det da så bra i norge". Dumme nisser er vi hele gjengen. Som om det er nordmenn sin feil at mediekonglomeratene har balletak på distribusjonen? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Ikke direkte, men vi finner oss i alt for mye i dette landet. Vi burde stille mer krav og være mer kritiske. Vi er jo verdenskjent for å være lettlurte og godtroende. Jeg tror ikke akkurat de driver loddtrekning over hvem som får hvilket innhold rundt om i verden. Og det er nok ikke tilfeldig at vi i norge får noe av det dårligste utvalget. Endret 15. september 2018 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hva foreslår du at vi gjør da? Avslutter abonnementet på Netflix og lar det norske markedet være totalt uinteressant? Saktekjøring? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Det er ikke min jobb å forhandle gode avtaler for det norske markedet. Det er det folk som får betalt for å gjøre, men de er dessverre like naive nisser som resten av oss. Der de i andre land løser problemer så tar heller vi nordmenn en god slurk av kaffekoppen og sier "jaja, vi har det no bra i norge". Nisseland, kan ikke komme meg bort fort nok. 6 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Og likevel klarte norske journalister å selge det som om det var en god nyhet at man nå kan få like dårlig utvalg på Netflix som hjemme dersom man reiser til Sverige eller andre EU-land. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Det er ikke min jobb å forhandle gode avtaler for det norske markedet. Det er det folk som får betalt for å gjøre, men de er dessverre like naive nisser som resten av oss. Det er vel Netflix sin jobb å lisensiere innhold for det norske markedet, ikke fjøsnisser. I praksis så klager du over hvorfor Norge, på størrelse med en liten amerikansk delstat, er et relativt uinteressant marked, og legger skylden for markedskapitalismen over på nisser. 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ingen engelske tekster på engelsk tale = intet abonnement. Har aldrig hatt engelsk tekst på engelsk tale filmer på Netflix i Norge noen gang så da må det være noe galt med ditt oppsett, dette problemet finne kun på Amazon Prime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå