fasst Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Hva heter den, fastnøkkelen som en ser på bildet og hvor får en tak i noe slikt? Den festes på momentskrutrekkeren. Den på bildet er 8mm. Prøvde å google 'Wrench for torque screwdriver' men får ingen treff. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Mulig du kan bruke en pipe for lambdasonde?Eller blir det feil dimensjon/helt på jordet? Edit: Det du er ute etter er vel en Socket Wrench, f. eks. for Fuel Line (Google-søk, eksempel fra Ebay. Wurth har noen varianter.Edit 2: Crowfoot, eventuelt crows foot ser ut til å være et uttrykk for den type verktøy. Google. Endret 14. september 2018 av NoBo Lenke til kommentar
0laf Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tror du må forklare dette mye bedre?En momentskrutrekker er et veldig spesifikt verktøy? En skrutrekker som kan stilles inn på moment.Dersom du er ute etter en åpen pipe for rørkoblinger, så er dette typisk verktøy for bremserør, dog er det vanligere med fastnøkler enn piper i den utførelsen? Lenke til kommentar
fasst Skrevet 16. september 2018 Forfatter Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Mulig du kan bruke en pipe for lambdasonde? Eller blir det feil dimensjon/helt på jordet? Edit: Det du er ute etter er vel en Socket Wrench, f. eks. for Fuel Line (Google-søk, eksempel fra Ebay. Wurth har noen varianter. Edit 2: Crowfoot, eventuelt crows foot ser ut til å være et uttrykk for den type verktøy. Google. Ja jeg har søkt etter de nevnte begreper uten å finne 8mm med 1/4" eller bits-tilkopling. Tror du må forklare dette mye bedre? En momentskrutrekker er et veldig spesifikt verktøy? En skrutrekker som kan stilles inn på moment. Dersom du er ute etter en åpen pipe for rørkoblinger, så er dette typisk verktøy for bremserør, dog er det vanligere med fastnøkler enn piper i den utførelsen? Ja, momentskrutrekker, som jeg har og vist på bildet. Endret 16. september 2018 av fasst Lenke til kommentar
madammim Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) (L type) Open ended ring wrench socket er vel noe som ligner det du leter etter Edit: Feks disse: https://www.lelong.com.my/6pcs-diesel-injector-line-l-type-socket-wrench-set-4757-ehardwarestore-I772051C-2007-01-Sale-I.htm Endret 16. september 2018 av madammim Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Skjønner ikke hvorfor TS skriver momentnøkkel når det ikke er det han skal ha.. TS skal ha "piper" som den på bildet, som nødvengvis ikke har noe med moment å gjøre Lenke til kommentar
fasst Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Skjønner ikke hvorfor TS skriver momentnøkkel når det ikke er det han skal ha.. TS skal ha "piper" som den på bildet, som nødvengvis ikke har noe med moment å gjøre Jeg vet ikke helt hva du "protesterer" på, men jeg har ikke sagt at jeg skal ha momentnøkkel, men fastnøkkel til momentskrutrekker. Om du vil, kunne jeg ha skrevet 'til 1/4" male tilkopling, uten å nevne moment. Men det er hele greia, i.o.m. jeg har momentskrutrekker og mutter som vist på bilde skal trekkes til med gitt Nm. Alternativet til å finne 8mm "crowfoot" ville være å kjøpe en nytt verktøy for moment, med utskiftbare åpne fastnøkler, til flere tusen kroner, noe jeg prøver å unngå ved å finne egnet "crowfoot" til momentskrutrekker jeg allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå