Gå til innhold

NGT setter opp farten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

av og på modemet

jeg antok de ikke hadde økt hastigheten min, ettersom jeg allerede lå "for høyt"....

skal gjøre det med en gang :thumbup:

og til dere med overpriset nye online 1lusen gb grense pr måned fra telenor.... :thumbdown:

dere får kanskje muligheten til NGT dere også, håp :w00t:

Lenke til kommentar

Bare fordi NGT ikke har bygd ut nok nord for Oslo så får jeg ikke benyttet meg av det tilbudet nei

Så fint at vi i Trondheim også har NGT da :p

Men.. Synes det er temmelig dårlig av NGT å ikke sette opp Delta også. Fakisk har de jo satt NED hastigheten på Delta fra 2048 til 2000...

Lenke til kommentar

Du skjønner vel at det er snakk om prinsippet? Tror egentlig ikke det er lovlig av NGT å sette ned de 48 uten å sette ned prisen (uten i det hele tatt å be om kundens samtykke), men det er ikke akkurat sånn at jeg gidder å begynne å klage til dem om det, Kommer jo sikkert ikke gjennom på telefonen uansett :p.

Men når de i tillegg til å sette ned abboet som jeg bruker mine surt tjente penger på (vel, Lånekassens penger da :) ), så blir jeg litt provosert!

EDIT: tror forresten man legger godt merke til 48k hvis man sitter på 56k modem, og prinsippet er uansett det samme.

Endret av Jvla Halvsame
Lenke til kommentar
Er nok et lite stunt for og ta oppmerksomheten vekk fra det dårlige søkelyset i TV2-hjelper deg.

d e jaffal ikje noko å klaga på... har ikje noenting eg har å sei på NGT i det heila tatt eg..

e så fornøy med dei at eg kan ikje få sei d....

for 2 1/2 år siden bestillte eg 640/384kbit pakken for 398kr over 2 år, nå sitte eg med 1040kbit 130kbps uten å ha betalt 1kr extra.... stå på NGT :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...