inaa Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kommer fra Kommunal Rapport.Ole Petter Pedersen blir redaktør for tu.no Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Lykke til. Det er ikke i vinden for norske journalister å grave for tida, de er mer opptatt av å underholde seg selv og andre. for graving. Endret 14. september 2018 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Ole Petter Pedersen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Lykke til. Det er ikke i vinden for norske journalister å grave for tida, de er mer opptatt av å underholde seg selv og andre. for graving. Tusen takk! Hvis du ser på metoderapportene som leveres til SKUP-konferansen hvert år, er det mye inspirerende journalistikk du vil finne igjen der - men jeg er glad for at TU.no allerede fra før er fri for kjendisstoffet :-) Jeg håper jeg både kan bidra til gravejournalistikk og annen viktig journalistikk innen et område som er helt essensielt for samfunnsutviklingen framover. Først og fremst får jeg anledning til å jobbe i et veldig spennende medium som allerede i dag har veldig mye bra innhold. 5 Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Velkommen om bord og lykke til! Lenke til kommentar
Ole Petter Pedersen Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Velkommen om bord og lykke til! Tusen takk, det blir veldig spennende å bli en del av gjengen i TU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå