KnutValentino Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) For tiden så har jeg Telia Kontant, da jeg ikke kan ha noe fast abonnement grunnet at jeg ikke er kredittverdig. Men de få gangene jeg benytter meg av mobildata så forsvinner kronene svært raskt. Jeg skriver også noe slikt som 30-50 sms i måneden og gjør noen korte telefonoppringninger av og til. Finnes det noen bedre alternativer der ute mtp. Pris på spesielt mobildata og sms? Endret 14. september 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 På Telia kontant kan du kjøpe pakker som tilsvarer abonnementene deres, dvs fri tale/sms og datapakker mellom 1 og 15 GB per måned. PÅ MyCall kontant kan du kjøpe datapakker fra 1 til 10 GB per måned, mens du betaler pr minutt og SMS. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Talkmore har også forhåndsbetalt. Dette får man uten å være kredittverdig ? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Du får f.eks Talkmore forhåndsbetalt der du kan ha data fra 29 kr mnd (200 MB), 49 kr (500MB) og 79 kr (1 GB). Pluss rollover. Husk at det eneste som sluker data er video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå