Gå til innhold

Denne flett nye elbilen kan bestilles om to uker


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå kommer de på løpende bånn her, 2019 blir ett enormt salgsår for elbilene.

Ja tipper siv og regjeringen svetter nå på alle pengene de taper i avgifter, tipper på statsbudsjettet om et år for 2020 så kommer nok moms på elbiler

Dei får inn litt ekstra på ny målemetode for CO2-utslepp frå eksosbilar :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med franske biler generelt, men de er ofte spennende.

Og fabrikken vil visst ha en svært fleksibel produksjon, og kan enkelt skifte mellom å bygge bensin, diesel eller elektriske biler, antagelig svitsje over til det som blir populært. Antagelig også med litt mindre batteri, og hydrogen som rekkeviddeforlenger.  Ihvertfall istedet for bensin/diesel.

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med franske biler generelt, men de er ofte spennende.

Og fabrikken vil visst ha en svært fleksibel produksjon, og kan enkelt skifte mellom å bygge bensin, diesel eller elektriske biler, antagelig svitsje over til det som blir populært. Antagelig også med litt mindre batteri, og hydrogen som rekkeviddeforlenger.  Ihvertfall istedet for bensin/diesel.

Kvifor mindre batteri, og kvifor fordyre både bilen og bruken av bilen med hydrogenleamikk, samstundes som innvendig plass vert redusert med store hydrogentankar?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dei får inn litt ekstra på ny målemetode for CO2-utslepp frå eksosbilar :-)

Det er det vel bare V bland regjeringspartiene som vil. Jeg regner heller ikke med at SP er ivrige på en avgiftsøkning på konvensjonelle biler, og AP klarer seg sannsynligvis fint uten den støyen (Motstand mot bilavgifter rekrutterer velgere til FrP), så jeg regner med at det er flertall på stortinget for en provenynøytral overgang til WLTP i 2020.

Lenke til kommentar

 

Dei får inn litt ekstra på ny målemetode for CO2-utslepp frå eksosbilar :-)

Det er det vel bare V bland regjeringspartiene som vil. Jeg regner heller ikke med at SP er ivrige på en avgiftsøkning på konvensjonelle biler, og AP klarer seg sannsynligvis fint uten den støyen (Motstand mot bilavgifter rekrutterer velgere til FrP), så jeg regner med at det er flertall på stortinget for en provenynøytral overgang til WLTP i 2020.

Går de egentlig over til FrP? Trodde endel av den velgergruppen gav opp FrP på løpende bånd nå som bomsituasjonen, deres "hjertesak", er som den er :D

Lenke til kommentar

Kvifor mindre batteri, og kvifor fordyre både bilen og bruken av bilen med hydrogenleamikk, samstundes som innvendig plass vert redusert med store hydrogentankar?

Det  vil sikkert bare være for å irritere deg og klassekameraene dine. Det finnes jo dessuten ikke kundegrunnlag lengre. Alle har kjøpt subsidiert batteriel-bil allerede. ingen vil ha noe annet. (?) - Og dere var først!  Innovative og forstandige som dere er.

 Du irriterte deg ikke over at de  også vil ha produksjonslinje med forbrenningsmotor? :hmm:

Endret av Fri diskusjon og kunnskap
Lenke til kommentar

 

Dei får inn litt ekstra på ny målemetode for CO2-utslepp frå eksosbilar :-)

Det er det vel bare V bland regjeringspartiene som vil. Jeg regner heller ikke med at SP er ivrige på en avgiftsøkning på konvensjonelle biler, og AP klarer seg sannsynligvis fint uten den støyen (Motstand mot bilavgifter rekrutterer velgere til FrP), så jeg regner med at det er flertall på stortinget for en provenynøytral overgang til WLTP i 2020.
Provenyen frå bilavgifter har gått kraftig ned dei siste åra, men det skuldast ikkje overgang frå eksosbilar til moderne bilar. Mesteparten av nedgangen kjem av reduserte avgifter på eksosbilar.

 

Eg har sett at enkelte ekstrem-populistar ynskjer å premiere både dei som har juksa med utsleppstestar tidlegare og dei som juksar no, for å kunne forfalske reduksjon i åra framover, med lågare avgifter. Det er eg ganske sikker på at både Høgre, Venstre og KrF vil setje ned foten for. Jadå, Olje-Ola Hyklar-Borten, med sine økonomiske interesser i olje, kjem nok til å jamre seg, men han får neppe støtte av AP. AP har alltid vore tilhengarar av høge bilavgifter, og har stemt imot alle avgiftsreduksjonane dei siste åra. Premiering av juksemakararane får neppe mykje støtte i SV eller Raudt heller. Endringa frå NEDC til WLTP fører til ein ganske liten auke i utslepp, og dermed avgifter, for bilar som ikkje juksar på nokon av testane.

 

Jadå, bilprodusentane juksar på WLTP òg, for å auke utsleppa: https://www.reuters.com/article/us-ec-autos-emissions/brussels-fears-carmakers-manipulating-emissions-tests-ft-idUSKBN1KE2YW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kvifor mindre batteri, og kvifor fordyre både bilen og bruken av bilen med hydrogenleamikk, samstundes som innvendig plass vert redusert med store hydrogentankar?

Det  vil sikkert bare være for å irritere deg og klassekameraene dine. Det finnes jo dessuten ikke kundegrunnlag lengre. Alle har kjøpt subsidiert batteriel-bil allerede. ingen vil ha noe annet. (?) - Og dere var først!  Innovative og forstandige som dere er.

 Du irriterte deg ikke over at de  også vil ha produksjonslinje med forbrenningsmotor? :hmm:

Kvifor går du rett på eit personåtak, i staden for å svare på spørsmåla mine? Eg har ikkje irritert meg over noko som helst.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Provenyen frå bilavgifter har gått kraftig ned dei siste åra,

Det burde være et hint om at det ikke er noe flertall for å øke provenyen igjen.

 

Og vær så snill. Kom deg ned fra såpeboksen. Det blir bare for dumt med den slags språkbruk du legger deg på i resten av innlegget.

Endret av sverreb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Provenyen frå bilavgifter har gått kraftig ned dei siste åra,

Det burde være et hint om at det ikke er noe flertall for å øke provenyen igjen.
Overgangen vekk frå eksosbilar og over på meir moderne bilar går so fort at provenyen neppe aukar mykje om dei droppar premiering av juksemakarane. Ein yttlerlegare provenynedgang vil dessutan vere veldig vanskeleg å få fleirtal for både i regjering og i Stortinget.

 

Og vær så snill. Kom deg ned fra såpeboksen. Det blir bare for dumt med den slags språkbruk du legger deg på i resten av innlegget.

Kan du presisere? Sjølv TU kallar jukset for juks. Sjå til dømes: https://www.tu.no/artikler/na-mistenkes-bilprodusenten-for-a-jukse-ogsa-med-nye-utslippstester/442552
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du presisere? [/url]

Noen nøkkelord: Anklager om juks.
Jukset både med utsleppstestar under både NEDC og WLTP er godt kjent, m.a. her frå TU. Du vert ikkje teken alvorleg om du latar som det ikkje har hendt.

 

Anklager om hykleri.

Du tenkjer på hyklaren Olje-Ola? Kva kallar du ein som vil nekte utanlandske selskap å investere i norsk kraftproduksjon, samstundes som han sender Statkraft ut på oppkjøpsraid i utanlandske kraftverk? Det gjer ikkje saka betre at det stort sett var snakk om gasskraftverk, og han har økonomiske interesser i norsk gassproduksjon, og at Statkraft har lidd milliardtap på kjøpa.

 

Olje-Ola visste godt på det tidspunktet at Tyskland er på full fart vekk frå fossil kraftproduksjon og over på fornybar energi, og at Tyskland ikkje har interesse av å subsidiere gasskraft på same måte som dei subsidierer brunkol for å oppretthalde arbeidsplassar. Seljarane av desse gasskraftverka lo høgt heile vegen til banken.

 

Karakterisering av meningsmotstandere som ekstrem-populister.

Syn meg ein einaste politikar som krev premiering av juksemakarane, som ikkje er ekstrem-populist.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...