LMH1 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har noen funnet en måte man kan kopiere steam spill fra pc til pc, istedenfor å laste ned på flere steder? Enkelte tilfeller går det ann å kopiere i steamapps og filene i common men andre ganger funger det dårlig. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Da jeg satt opp en ekstra PC til sønnen min for ca 1 år siden, kopierte jeg bare common-mappen, også gikk jeg inn i Steam og valgte "sjekk etter feil i spillfiler" (høyreklikk spillet - egenskaper - lokale filer). Husker ikke om jeg trengte dette for alle spill, men ihvertfall for noen. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Ja det kan fungere på gamle spill, men nye er vel problemet selv om man kopierer over forstår ikke steam at man har kopiert over mappene så da blir spillet lastet ned på nytt eller nekter å starte. Ergo bortkastet tid. Så det er bortkastet tid, å flytte pcen fra sted til sted er for tungvint. Vet det er mulig å sikkerhetskopiere spill, men den prosessen er tungvindt og treigt. Steammover blir vel ikke det jeg trenger for ønsker ikke å flytte spillet. Har hatt problemet i lang tid. Mistenker det er gjort vanskelig få å ungå piratkopiering. Endret 14. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Avslutt Steam. Kopier spelmappa til der du vil ha den. Start Steam. Installer spelet. Steam vil då oppdage at det ligg ein bunch med filer tilhøyrande spelet frå før av, og laster ikkje ned det på nytt igjen. Den bruker ein stund på å oppdage filane. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Ja det gjør jeg men alikevell er spillet ikke installert og må installere så lastes det ned igjen kanskje litt fortere men ikke mye. appmanifest_202970.acf hvilket spill tilhører det? er det flere steder mellomlagringen lages? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 høyreklikk spill velg sikkerhetskopier og velg plassering. For å åpne lagret spill trykk steam knappen og velg gjennopprett. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Høyreklikk på spillet -> properties (egenskaper) -> local files (lokale filer?) -> move install folder (sikkert flytt installasjons mappe eller noe på norsk) Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ja det gjør jeg men alikevell er spillet ikke installert og må installere så lastes det ned igjen kanskje litt fortere men ikke mye. appmanifest_202970.acf hvilket spill tilhører det? er det flere steder mellomlagringen lages? Ser ut til å tilhøre Black Ops II i følge Google. Høyreklikk på appmanifest-filen og åpne i notisblokk eller Notepad++ hvis du har det. Der står det hvilket spill det tilhører. Men appmanifest-filene er ikke noe mellomlagring. høyreklikk spill velg sikkerhetskopier og velg plassering. For å åpne lagret spill trykk steam knappen og velg gjennopprett. Dette burde fungere Høyreklikk på spillet -> properties (egenskaper) -> local files (lokale filer?) -> move install folder (sikkert flytt installasjons mappe eller noe på norsk) TS skal kopiere filene til en annen PC, ikke flytte til en annen harddisk på samme PC. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Trykk på STEAM-menyen helt øverst til venstre. Velg Backup and Restore Games Da får du to valg; velg Backup currently installed programs. NEXT > Listen over installerte spill og programmer dukker opp. Huk av for de du vil ta backup av. NEXT > Velg en disk/mappe du vil kopiere til. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Etter min erfaring så fungere det som oftest om du bare kopierer mappa. Men man bør (må?) starte nedlastingen av det aktuelle spillet på den andre pc'n - lukke steam helt - lime inn filene du kopierte - åpne steam igjen for at det skal fungere 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg flyttet nylig mange spill til en ekstra SSD. Opprettet først et nytt "Library" under Settings > Downloads > Steam Library Folders. Deretter flyttet spill for spill: Høyreklikk på spillet > Properties > Local Files > Move Install Folder (Velg det Library du opprettet). 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 filen eller mappen er skade (0x570) feilmelding får jeg. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Da må du nok bare nedlaste spillet på nytt. Jeg måtte gjøre det for noen få spill jeg kopierte til ny disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå