OHJohansen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Møt de lukkede hodetelefonene som låter som de er åpne.TEST: Sennheiser HD 820 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ble litt dyre for meg, dessverre Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja det er sikkert god lyd, men til den prisen tror jeg nok ikke mange biter på. Men det positive kan jo være at det er mange andre produsenter som kommer til å ta en nærmere titt på HD820 og som kommer med sine versjoner av samme tema til en langt mer spiselig pris. Selv har jeg aldri hatt headset over 6000 kr og må si at det sitter langt inne å legge det dobbelte av det for forgjengeren til HD820, og det vil aldri bli aktuelt å svi av 22 000 kr på disse her. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Hat du studio og har musikk på heme tiden er disse bra. Skal være ren lyd frem for høy lyd Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Likte artikkelen, disse frister veldig selv om prisen ikke gjør det! Liten notis: "Hodesettet har ikke blitt noe mindre lett å drive siden sist" Du mener vel det omvendte, altså "Hodesettet har ikke blitt noe lettere å drive siden sist"? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Plagsomt mye skrivefeil i denne artikkelen. Trenger dere flere kompetente mennesker på desken? Skrik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå