soft Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 eller omegn i dag, eller en av de nærmeste dagene ?? (Please:-) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 1,2,3 : STENGT! Lenke til kommentar
soft Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ok sorry, leste "retningslinjer nå :-) Om noen ønsker å kommentere innleggget privat, så kan de maile meg på [email protected] :-) BTW: Arting å få denne fra en som "reklamerer" med modding av XBOX med Xecuter :-) Endret 17. desember 2003 av soft Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 ok sorry, leste "retningslinjer nå :-) Om noen ønsker å kommentere innleggget privat, så kan de maile meg på [email protected] :-) BTW: Arting å få denne fra en som "reklamerer" med modding av XBOX med Xecuter :-) Sier bare at jeg har det. Kanskje jeg skal begynne å reklamere med at jeg har en 20 gb. iPod mon tro ? Lenke til kommentar
soft Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Sier bare at jeg har det. Kanskje jeg skal begynne å reklamere med at jeg har en 20 gb. iPod mon tro ? Litt off-topic ??, 20GB HD er ikke helt det samme som en "som du sier ulovlig ting som en Xecuter eller mod chip til PS2 så da må vi stenge denne tråden, som alikevell ikke er stengt, eller ?" Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg trodde mod-chips var lovlig på forumet nå? Lenke til kommentar
soft Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 tråden er iallefall ikke lukket ! så alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Jammen ser det ikke ut til at det er blitt lov til å diskutere modschips Har undersøkt saken litt for deg og kan desverre ikke se at jeg fant noen som kan modde PS2-en din, men det er derimot "mange" som tilbyr modding av xbox... Med et søk på kvasir fant jeg denne (fra et annet forum...): http://www.dataportalen.com/forum/index.php?topic=552 Er en kar som gjør det i Oslo der... klarte desverre ikke finne noen andre som gjorde det i Oslo... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 CHIP talk i dette forumet er ulovlig. Admin steng tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå