Sjefern Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Sjefern: Har akkurat det samme som du har, 100% cpu ved side bytte på internet.Men vil da ikke si at det er et problem, bruker selv norton anti/firewall. Ikke et veeeeldig stort problem kanskje men fryktelig irriterende å ha en internett-linje på 1024kbps som oppfører seg som en dobbel isdn-linje. Internett har blitt veldig behagelig etter at jeg prøvde Panda Platinum. Den har faktisk firewall innebygget så da blir det et program mindre å starte opp ved re/oppstart. Erego sparer jeg mindre tid der oxo. Syntes det er verdt en liten slump penger til panda jeg da. Men det er jo ikke alle som prioriterer slik Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ikke et veeeeldig stort problem kanskje men fryktelig irriterende å ha en internett-linje på 1024kbps som oppfører seg som en dobbel isdn-linje. Har 2048/256 linje som er ikke isdn, hehe. Åpner sidene meget kjapt, selv om cpu'en er på 100% loade noen sekunder. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Med linjen du har er det kanskje ikke så stort problem som med min linje. Du får kontakte bluecom og høre om du kan få 1024linje en stund og se om du merker noe forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå