Deus Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Mye bedre å bruke neonwire, sjekk denne guiden http://www.virtual-hideout.net/guides/keyb..._el/index.shtml Får mye bedre lysspredning i tastaturet med wire istedefor LEDs Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 18:22, Deus skrev:Mye bedre å bruke neonwire, sjekk denne guiden http://www.virtual-hideout.net/guides/keyb..._el/index.shtmlFår mye bedre lysspredning i tastaturet med wire istedefor LEDs jeg tror ikke du har skjønt det, jeg skal bytte ut de LEDs'ene som er i tastaturet, ikke lyse opp hele saken! Housey Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Skal du ha tastaturet til å lyse opp slik at du ikke trenger å sove med lyset på, men bare med maskina på? Kan kanskje bli irriterende med så mye lys fra tastaturet. Men for all del, det vil nok se litt gromt ut. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: house skrev (2002-03-04 19:11):jeg tror ikke du har skjønt det, jeg skal bytte ut de LEDs'ene som er i tastaturet, ikke lyse opp hele saken! kom plutselig til å tenke på... så sterke leds komme mest sannsynelig til å lyse gjennom plasten, siden den i utgangs punktet er ganske tynn rundt der de sitter. jeg modda musa mi med lys og den ene lyste ganske bra gjennom plasten på den ene knappen og de leds'a var ikke sterke engang. Nå er riktig nok plasten i tastaturet tykkere, men med så sterke leds kan det hende du må ha på noe så lyset bare slipper igjennom der det skal. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Det er bare å lakke LED'ene sorte på bunnen og sidene, det. To lag. Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 jeg har lakka tastaturet mitt svart (med sånn mercedes lakk (dyrt som ****))... så det vil nok ikke komme noe lys ut av det med det første nei =) det er ett MICROSOFT NATRUAL SOFT.... Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå