Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Virker roligere, antatt levering fortsatt 24 sept på alle modellene Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ble XS Max her, i gull (for å prøve noe nytt). 64gb Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Virker roligere, antatt levering fortsatt 24 sept på alle modellene Det starter jo på 21. Sept så første batch har begynt å bli utsolgt. Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) iPhone XS 256 GB – stellargrå på meg. Likte størrelsen på X'n så kjører det i år igjen. Tok 256 fordi det er så kjedelig å gå tom når man skulle tatt bilder/filmet. Endret 14. september 2018 av minim Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ble XS Max her, i gull (for å prøve noe nytt). 64gb Hater gult gull så er svært skeptisk, men bestilte selv gull da det ser ut til å være mye nærmere rose gull. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Telia hadde kødda til svitsj avtalen min så fikk ikke svitsja på nettsiden, så måtte ringe inn å bestille. Blei hvertfall en XS Max 256 stellar, men havna nok langt bak i køen, fikk ordrebekreftelse 09:15. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Xs 64G Space Gray bestilt hos Apple, levering 21/9. Passer jævlig bra med fri! Men å sitte oppe til klokka tre på natta for å bestille mobil er jeg glad jeg ikke gjør så jævlig ofte. God natt, evt. kos dere på jobb/skole! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tror ikke du nødvendigvis havner så alt for langt bak, skal jo være mye bedre tilgang på telefoner nå enn det var med iPhone X. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tror mange som får oppgitt levering 24.sept vil få den levert 21.sept. Skjedde i hvert fall med meg i fjor. Regner med det skjer i år også. Når det er sagt så hadde jeg fortjent å betale det dobbelte siden jeg er så dum å gå på limpinnen igjen. Hvert bidige år...Fordelen er at jeg aldri har blitt skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Det starter jo på 21. Sept så første batch har begynt å bli utsolgt. Kan vel neppe være noe forskjell på batch, alle 256gb utgavene (uavhengig av størrelse og farge)ligger fortsatt ute med levering 24 september. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Nå fikk jeg også Plus forsikring som jeg ikke fikk på X 256gb i fjor fordi den var for dyr, selvom Max 256 er en tusning dyrere i år. Blir nok å kjøre ett dbrand skin å en slim bumper i år stede for case. Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tror mange som får oppgitt levering 24.sept vil få den levert 21.sept. Skjedde i hvert fall med meg i fjor. Regner med det skjer i år også. Når det er sagt så hadde jeg fortjent å betale det dobbelte siden jeg er så dum å gå på limpinnen igjen. Hvert bidige år...Fordelen er at jeg aldri har blitt skuffet. haha det er så sant det 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 749kr i mnd i 24 mnd for den dyreste modellen med swap hos telenor Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 iPhone XS 256 GB – stellargrå på meg. Likte størrelsen på X'n så kjører det i år igjen. Tok 256 fordi det er så kjedelig å gå tom når man skulle tatt bilder/filmet.Vurderte også 256gb men har gratis skylagring gjennom jobben. Ubegrenset cap. Så derfor jeg klarer med 64gb. På x’en min jeg har nå står det 39gb ledig. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Huff skal skal ikke. Til dere som allerede har iPhone x, hvilke argumenter for å bytte nå? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kan vel neppe være noe forskjell på batch, alle 256gb utgavene (uavhengig av størrelse og farge)ligger fortsatt ute med levering 24 september. Det er jo greit nok, men når jeg var inne så lå alle ut med dato 21. Sept så noe må da ha skjedd? De to jeg har bestilt på 256GB har levering 21. Sept. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Huff skal skal ikke. Til dere som allerede har iPhone x, hvilke argumenter for å bytte nå? Behovet for å ha det nyeste til enhver tid. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Huff skal skal ikke. Til dere som allerede har iPhone x, hvilke argumenter for å bytte nå? Større skjerm, og det faktum at vi har en "rullerende avtale" i familien at telefonene går i arv så søster og typen hennes sitter allerede klar med pengene for å få iPhone X begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Det er jo greit nok, men når jeg var inne så lå alle ut med dato 21. Sept så noe må da ha skjedd? De to jeg har bestilt på 256GB har levering 21. Sept. Aner ikke, synes bare det er rart hvis det skal være snakk om to forskjellige batcher når forventet leveringstid bare er med 3 dagers mellomrom. Det er vel noen få 64gb utgaver av Xs og max som nå ligger med 25 sept - 02 okt, resten ligger med forventet levering 24sept. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Sitter med klokke og iPhone i handlevogn hos Apple. Datoene har blitt utsatt to ganger nå når jeg har oppdatert handlevognen. Takk for argumenter bortsett fra skjermstørrelse så er det vel ingen merkbare forskjeller fra 10 til 10s ... eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå