Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)

Lami

107 stemmer

1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror mange som får oppgitt levering 24.sept vil få den levert 21.sept. Skjedde i hvert fall med meg i fjor. Regner med det skjer i år også.

Når det er sagt så hadde jeg fortjent å betale det dobbelte siden jeg er så dum å gå på limpinnen igjen. Hvert bidige år...Fordelen er at jeg aldri har blitt skuffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det starter jo på 21. Sept så første batch har begynt å bli utsolgt.

Kan vel neppe være noe forskjell på batch, alle 256gb utgavene (uavhengig av størrelse og farge)ligger fortsatt ute med levering 24 september.

Lenke til kommentar

Tror mange som får oppgitt levering 24.sept vil få den levert 21.sept. Skjedde i hvert fall med meg i fjor. Regner med det skjer i år også.

Når det er sagt så hadde jeg fortjent å betale det dobbelte siden jeg er så dum å gå på limpinnen igjen. Hvert bidige år...Fordelen er at jeg aldri har blitt skuffet.

haha det er så sant det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone XS 256 GB – stellargrå på meg. Likte størrelsen på X'n så kjører det i år igjen. Tok 256 fordi det er så kjedelig å gå tom når man skulle tatt bilder/filmet.

Vurderte også 256gb men har gratis skylagring gjennom jobben. Ubegrenset cap. Så derfor jeg klarer med 64gb. På x’en min jeg har nå står det 39gb ledig.
Lenke til kommentar

Kan vel neppe være noe forskjell på batch, alle 256gb utgavene (uavhengig av størrelse og farge)ligger fortsatt ute med levering 24 september.

Det er jo greit nok, men når jeg var inne så lå alle ut med dato 21. Sept så noe må da ha skjedd? De to jeg har bestilt på 256GB har levering 21. Sept.

Lenke til kommentar

Huff skal skal ikke.

Til dere som allerede har iPhone x, hvilke argumenter for å bytte nå?

Større skjerm, og det faktum at vi har en "rullerende avtale" i familien at telefonene går i arv så søster og typen hennes sitter allerede klar med pengene for å få iPhone X begge to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det er jo greit nok, men når jeg var inne så lå alle ut med dato 21. Sept så noe må da ha skjedd? De to jeg har bestilt på 256GB har levering 21. Sept.

Aner ikke, synes bare det er rart hvis det skal være snakk om to forskjellige batcher når forventet leveringstid bare er med 3 dagers mellomrom. Det er vel noen få 64gb utgaver av Xs og max som nå ligger med 25 sept - 02 okt, resten ligger med forventet levering 24sept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...