MariusJS Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Du kan vel alltids lagre .raw filer? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Du kan vel alltids lagre .raw filer? Er det mulig på iPhone da? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Er det mulig på iPhone da?Må visst ha 3rd. party app; https://creativepro.com/how-to-shoot-raw-photos-on-iphone/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Du kan redigere .raw også om du vil det. Med rette apper selvsagt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Må visst ha 3rd. party app; Eller bare «app» som det heter ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Eller bare «app» som det heter App kan jo være 1st. part også da Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Har funnet ut greia, filen er liten fordi .jpg kvaliteten bare er 75%. Legger jeg bildet in på pc'en i photoshop og bare lagrer bildet uten å gjøre noe som helst redigering blir filen 8 - 12mb. Kan hende det er noe form for komprimering her, ser ikke ut som man ''mister'' noe i bildet selvom det lagres på 75%. Bruker eventuelt ProCam til raw, men jeg har så og si aldri det behovet.. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Kjøpte en iPhone XR 64 GB til 7990,- til dama på elkjøp phonehouse i går, og i dag fikk jeg mail fra elkjøp phonehouse at den kommer på åpningstilbud på samme butikk jeg handlet kommende torsdag 7/3 til 6990,- Vet dere om elkjøp phonehouse har prisgaranti? Dette var jo litt irriterende med under en uke fra jeg handlet Endret 3. mars 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Kjøpte en iPhone XR 64 GB til 7990,- til dama på elkjøp phonehouse i går, og i dag fikk jeg mail fra elkjøp phonehouse at den kommer på åpningstilbud på samme butikk jeg handlet kommende torsdag 7/3 til 6990,- Vet dere om elkjøp phonehouse har prisgaranti? Dette var jo litt irriterende med under en uke fra jeg handlet Bare å be om å få igjen pengene ut ifra prisløftet til Elkjøp,det ble ordne seg greit. https://www.elkjop.no/cms/elkjop-prislofte/elkjops-prislofte-til-deg/ Jeg synes ikke de bør bruke punktet under mot deg heller siden dette faktisk er snakk om samme butikk: Kampanjen det refereres til kan ikke ha vært en lokal kampanje eller tilbud eksklusivt knyttet til én butikk: Eksempler på dette er åpningstilbud, lokale handelsdager, lokal lagertømming og lignende aktiviteter som skiller seg fra en tradisjonell kampanje. Endret 3. mars 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 worst case kan du bare levere telefonen tilbake og hente en ny til den rabatterte prisen. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 worst case kan du bare levere telefonen tilbake og hente en ny til den rabatterte prisen.Er vel ikke åpent kjøp på mobiltelefoner på elkjøp? Lenke til kommentar
minim Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Er vel ikke åpent kjøp på mobiltelefoner på elkjøp? Stemmer det. Power har enda åpent kjøp på mobiler, men de som misbrukte den hos elkjøp misbruker den sikkert hos power nå så spørs hvor lenge det varer. "Mobiltelefoner er unntatt ordningen fordi det har vært en for stor andel som har misbrukt ordningen. Åpent kjøp er en løsning som skal gjøre det trygt å handle hos oss, men det er ikke meningen at man skal bruke den til å få et nytt produkt med jevne mellomrom. " https://www.elkjop.no/cms/aapent-kjop/slik-fungerer-apent-kjop-hos-elkjop/ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Dette er hvorfor jeg alltid kjøper på nett 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Vil nå allikevel høre med Elkjøp phonehouse om ikke det er på sin plass at jeg får rabatten, og tilbakebetalt mellomlegget. Hvis ikke må jeg si jeg føler meg litt lurt. Endret 3. mars 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Fikk 1000,- tilbake rett på konto Det kaller jeg god service ?? 4 Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Er det mulig å se video i 1440p på iPhone XS Max pp YouTube? Uansett hvem video jeg trykker på får jeg bare opp 1080p som beste alternativ? Jeg har ikke hatt iPhone på en stund men mener jeg fikk velge høyere oppløsning på iPad'en jeg hadde før. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Prøver å få jailbreaket en iPhone 5s. Da dette er den eneste aktive "iPhone" tråden og 5S kjører samme IOS version som de XS og XR så kansje dere vet litt. Hvordan er status på jailbreak? Googler man får man jo ett sammensurium av forsjellige metoder å ting. Har downgradet til 12.1.3 som en eller annen tutorial sa skulle funke, men det virker som siste jailbreakable version man må ha er 12.1.1 beta 3? og den er vel ikke signert av Apple lenger så den kan man ikke installere via iTunes iallefall. Og det er jo mange metoder der ute som lover Jailbreak via nettleseren bare man laster ned den å den appen å bruker i 30 minutter og taster inn telefonummer her å der så alle kan få trekke penger hos deg. Har store tvil på at man faktisk får Cydia installert etterpå som disse lover Må man bare gi opp og vente til det komme noe for 12.1.4? eller er Jailbreaking dødt? Har bare tidligere erfaring med Android og Rooting, og der er ting vesentlig enklere.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Årevis siden jeg har hørt noe om jailbreaking i hele tatt. Sist jeg testet var vi på iOS 7 og noe mener jeg. Men var ganske ferdig med all denne «android fiklingen» den gang så såg ikke verdien av en jailbreaket telefon i hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Haha såppas ja. Liker å fikkle med ting og IOS virker utrolig begrenset som det er nå så er nysjerrig på om man kan gjøre det noe mere brukervennlig med Jailbreak. Regner med bank apper og slikt kansje ikke virker men det gjør ingenting for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå