Hedonism Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg har Nomad Rugged til XR og er ganske fornøyd med det. Finnes også som flip/folio: https://eplehuset.no/tilbehor/etui-og-deksler/etui-og-deksler-for-iphone/nomad?fitwith=12038 Blir kanskje litt fort merker/riper på det, men det er vel litt av poenget for å gi det karakter (eller patina som de kaller det) Kikket på den hos Eplehuset men klarte ikke bestemme meg. Hvor mye større føltes mobilen med på og hvordan er vekten på dekselet? Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Kikket på den hos Eplehuset men klarte ikke bestemme meg. Hvor mye større føltes mobilen med på og hvordan er vekten på dekselet? Jeg synes den fortsatt er ganske slank med dette dekselet. Føles ikke som den blir så mye større. Eneste negative for min del er vel at når telefonen hviler på lillefingeren så føles cutouts nederst litt skarpe. Dette fra Gear4 som jeg også har gjør at telefonen føles større enn Nomad: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/IC9OXLVBLK/gear4-d3o-oxford-iphone-xr-deksel-sort 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Kommer ikke iPhone med skjermbeskyttelse på fra fabrikken slik som andre gjør? Er det glassbeskytter du har montert? Hvilke andre er det som kommer med det fra fabrikken? Har aldri opplevd det jeg. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg synes den fortsatt er ganske slank med dette dekselet. Føles ikke som den blir så mye større. Eneste negative for min del er vel at når telefonen hviler på lillefingeren så føles cutouts nederst litt skarpe. Dette fra Gear4 som jeg også har gjør at telefonen føles større enn Nomad: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/IC9OXLVBLK/gear4-d3o-oxford-iphone-xr-deksel-sort Takk for svar. Min niese har et slik Gear4-deksel på iPhone 7 og det føltes som om mobilen blir merkbart større med det på mobilen så det kan jeg godt tro. Mulig jeg bare kjøper et slik Nomad-deksel så hun har beskyttelse på mobilen fra første stund og så får hun kjøpe et ekstra deksel senere om hun kommer over noe hun liker bedre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Hvilke andre er det som kommer med det fra fabrikken? Har aldri opplevd det jeg. Min forrige telefon (Oneplus 5) og min nåverende telefon (Oneplus 6T) kom levert med skjermbeskytter. Har hatt intrykk at de fleste andre telefoner også gjør det, men mulig jeg tar feil. Er digg å kunne rive den av etter ett halvt års bruk å ha en helt ny skjerm igjen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Nesten ingen telefoner kommer med skjermbeskytter i pakka Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Nesten ingen telefoner kommer med skjermbeskytter i pakka De fleste telefoner kommer med påmontert skjermbeskytter (og hurtiglader forsåvidt). Bortsett fra Apple da, de er ikke så hyggelige mot kundene sine. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Kjenner bare til Oneplus som gjør dette. Hvem andre? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Huawei leverer også med skjermbeskytter pålagt og beskyttelsesdeksel i pakken. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Huawei leverer også med skjermbeskytter pålagt og beskyttelsesdeksel i pakken. Det er jo fordi de ikke bruker gorillaglass og ripes svært lett. Reiv av den på kjerringa sin P20 Pro. Ikke lurt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ok. Så Oneplus og Huawei. Det mangler fortsatt endel produsenter om vi skal kalle det "de fleste" Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ok. Så Oneplus og Huawei. Det mangler fortsatt endel produsenter om vi skal kalle det "de fleste" Beklager. Har bare hatt Huawei og Oneplus så trodde det var blitt standard at de fleste andre merker også kom med skjermbeskytter 1 Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg har lastet inn endel egne notifikasjoner og ringetoner som jeg har tatt fra diverse android og andre modeller. Jeg får tilgang til disse i messages og phone etc, slik at jeg kan velge ringe og notifikasjons tone der. Men går det ann å velge tone for Gmail appen, messenger, facebook og andre apper? Finner ikke noe alterantiv for å forandre meldingslyden på messenger for eksempel? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Men går det ann å velge tone for Gmail appen, messenger, facebook og andre apper? Finner ikke noe alterantiv for å forandre meldingslyden på messenger for eksempel? Nei, er ikke mulig å endre tone for Gmail, Messenger, Faceook eller lignende såvidt meg bekjent på iPhone. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Nei, er ikke mulig å endre tone for Gmail, Messenger, Faceook eller lignende såvidt meg bekjent på iPhone. Kan man velge tone i den appen som heter mail da? Hvis jeg lar vær å bruke Gmail appen og heller setter opp den til å hente fra Gsuite kontoen min istedenfor? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Kan man velge tone i den appen som heter mail da? Hvis jeg lar vær å bruke Gmail appen og heller setter opp den til å hente fra Gsuite kontoen min istedenfor? Ja, jeg har egen tone i epostleseren som er innebygget i iOs, du endrer dette i Instillinger -> Varslinger -> Mail og velger epostkontoen du vil endre lyd på. 1 Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Trenger man å ha iCloud Drive aktivert på ON eller iCloud Backup på ON for at Keychain skal fungere, eller fungerer Keychain uavhengig av dette såfremt jeg har Keychain aktivert? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Trenger man å ha iCloud Drive aktivert på ON eller iCloud Backup på ON for at Keychain skal fungere, eller fungerer Keychain uavhengig av dette såfremt jeg har Keychain aktivert? Keychain skal fungere uten iCloud Drive eller Backup aktivert. 2 Lenke til kommentar
minim Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Huawei leverer også med skjermbeskytter pålagt og beskyttelsesdeksel i pakken. Var ikke beskytter på min Huawei Mate 20 pro heller. Tror det er ganske uvanlig å selge med dette siden de fleste har en eller annen form for «uknuselig glass». 1 Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Finnes det noen kamera apper som gir bedre kavalitet på bildene enn den orginale? Ser de fleste av bildene jeg tar blir mellom 2.5 til 3.5mb, jeg synes dette er lite for en oppløsning på 12mp? Min forrige telefon ga filer på opp mot 10mb når jeg skrudde jpg kvalitet på 100% og 12mp. Jeg har skrudd av sånn high effiency og bruker most compitable. Er det noen innstillinger eller apper som gir bedre jpg kvalitet? Endret 25. februar 2019 av lylu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå