Smultring77 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Spenstig, min starter faktisk ikke å lade selv når jeg vekker telefonen. Må koble til kabel mens telefonen er "våken" for at den skal starte å lade. Nå lader jeg jo nesten utelukkende med trådløse ladere, men det er jo temmelig snodig. gjelder dette med original kabel og original lader koblet i veggen, eller kun via usb? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg testet med Apple 29W USB-C strømadapter og Apple USB-C til Lightningkabel. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Jeg testet med Apple 29W USB-C strømadapter og Apple USB-C til Lightningkabel.Dette begynner å bli interessant. Unnskyld min idioti, betyr det at du har prøvd med den som følger med i esken, eller en kliss lik? Bare spør for å prøve å utelukke diverse. Jeg har merket en plagsom ting med e-post. Jeg har flere kontoer og når jeg ser på ikonet har jeg 5 nye. Når jeg åpner er det ingen nye der uanset hvor lenge jeg venter, og hvor mange ganger jeg ruller ned for refresh. Må stenge Appen og åpne den igjen, og vente litt. Hadde det slik på 6s også, men ikke på iPhone x ... Endret 30. september 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Spenstig, min starter faktisk ikke å lade selv når jeg vekker telefonen. Må koble til kabel mens telefonen er "våken" for at den skal starte å lade. Nå lader jeg jo nesten utelukkende med trådløse ladere, men det er jo temmelig snodig. Du er ikke alene i hvertfall, om det er noen trøst.. https://itavisen.no/2018/09/29/iphone-xs-og-max-klarer-ikke-lade/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Har heldigvis ikke dette problemet på min XS Max. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når jeg leser innleggene her så er jeg veldig glad for at jeg fortsatt har min iPhoneX ser jeg Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Har fortsatt 6s jeg 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når jeg leser innleggene her så er jeg veldig glad for at jeg fortsatt har min iPhoneX ser jeg På et forum er det vel stortsett de som har problem som poster. Jeg har oppgradert til XS og alt er positivt så langt (kommer fra X). Har ikke pakket ut ladekabel så aner ikke om min er buggy der, men bruker bare trådløs lading uansett. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg testet med Apple 29W USB-C strømadapter og Apple USB-C til Lightningkabel. Jeg hadde eksakt samme problem med vanlig ¨X¨ med 29W og USB-C på iOS12, men det funket hvis jeg snudde kabelen og satte den inn igjen selvom telefonen sov.. ikke opplevd lignende på 12.1 Beta på XS. Lenke til kommentar
Bjørn Gjervik Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper det kommer en fiks snart. På min Xs har jeg problemer med ustabil Bluetooth tilkobling og problemer med deling av mobilnett. Deling av mobilnettet må jeg ofte slå av/på flere ganger før det virker og av og til restarte telefonen. Har så lagt ikke hatt problemer med ladning. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Fant heldigvis ut at Xiaomi Mi A1 passer meg bedre (ringe, tekste, surfe, foto), og til under 1/5 av prisen. Endret 2. oktober 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Fant heldigvis ut at Xiaomi Mi A1 passer meg bedre (ringe, tekste, surfe, foto), og til under 1/5 av prisen. Burde sjekke ut Mi A2 også. Samme telefonen bare med heldekkende skjerm til samme pris. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hadde det bare vært mulig med iOS... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hadde det bare vært mulig med iOS... Høres ut som det jeg sier hver gang jeg prøver en iPhone eller hjelper noen med en Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 men bruker bare trådløs lading uansett. Tar det lang tid å få 0 til 100% ved å bruke trådløs lading? Brukte det engang i 2012 på en Nexus 4, og var bare 50% effektivitet på det da så tok evigheter å lade sammenlignet med kabel. Men regner med effektiviteten er bedre nå? De nye telefonene til Oppo bruker bare 30 minutt på å lade fra 0-100% med kabel, så nesten ikke vits med trådløs da heller.. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ik sett den enda, så bare tittelen.. Deey må jo vær sarkasme i bildet her elns ? 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 FYI. Lade saken er løst i IOS 12.1 Beta 2 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Blir stadig mer imponert over at Apple ikke får til dette; Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Ik sett den enda, så bare tittelen.. Deey må jo vær sarkasme i bildet her elns ? https://youtu.be/r7tf4JASzlI Hahaha så den nå. Beste fyren. "Apple går grønn, 5V og 0A, du må bruke den for å lade den, utrolig genialt for hvem vil lade når du ikke bruker den". Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Tar det lang tid å få 0 til 100% ved å bruke trådløs lading? Brukte det engang i 2012 på en Nexus 4, og var bare 50% effektivitet på det da så tok evigheter å lade sammenlignet med kabel. Men regner med effektiviteten er bedre nå? De nye telefonene til Oppo bruker bare 30 minutt på å lade fra 0-100% med kabel, så nesten ikke vits med trådløs da heller.. Det spørs jo på den trådløse laderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå