Eulogy Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Testa X og XS Max over wifi, og det var ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Testa X og XS Max over wifi, og det var ikke noe forskjell. Du burde kanskje oppgi mer info, sitter du med mobilen lagt oppå aksesspunktet så vil du ikke merke noen forskjell... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Du burde kanskje oppgi mer info, sitter du med mobilen lagt oppå aksesspunktet så vil du ikke merke noen forskjell... Eller 2.4GHz vs 5Ghz wifi. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Testa X og XS Max over wifi, og det var ikke noe forskjell. Er vel mer snakk om at der du hadde dårlig WiFi og dårlig dekning på tidligere telefoner der har du ingenting med de nye. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Kan godt teste litt mer seinere, men trodde det var sånn at det er merkbart dårligere på XS/Max kontra X uansett hvor man var? Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Venter i spenning på nyheter fra Apple ang dette antenneproblemet. Kan alt fikses med en OTA uten at batteritid blir rasert, går jeg for Max med en gang. Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg merker heller ingen forskjell fra X til XS på wifi og jeg har relativt dårlig dekning i kjelleren. Jeg ser dog at X og XS er mye bedre på å utnytte 5Ghz enn Note9. Den får jeg ikke over på 5Ghz om den så ligger oppå Ubiquiti apet, men IPhone holder seg på 5Ghz i 1.etg og 2.4 i den delen av kjelleren med svalt signal. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Her er link til Telenor iPhone XS Max 256 gull NB IKKE SKIFT FARGE ELLER LAGRING VIA LINK NÅR DU BESTILLER. DA VIL IKKE LINKEN FUNGERE. Sist link jeg ga bort ble ikke brukt da personen ikke gjorde dette riktig. https://nettbutikk.telenor.no/reservasjon?product=22983.TELENOR&guid=af3f5e90-c239-11e8-bd0a-2c44fd8442bc Lenke til kommentar
bbios Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Noen som har opplevd dette da? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Noen som vet med sikkerhet om Apple har 30 dagers åpent kjøp? Mente det var det, men finner ikke info om det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Apple har åpent kjøp? Det har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Trodde de hadde det... Kanskje det bare gjelder ubrukte produkter. Inne på bestillingsstatus så står det i hvert fall "returner". Edit: to uker Endret 29. september 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
minim Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Trodde de hadde det... Kanskje det bare gjelder ubrukte produkter. Inne på bestillingsstatus så står det i hvert fall "returner". Edit: to uker De er lovpålagt å ha to uker som alle andre nettbutikker. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Apple følger lovverket med hensyn til angrerett. Jeg har selv returnert et par varer, som var svært pent brukt, og jeg fikk pengene igjen. Husk å ta godt vare på originalemballasjen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Det blir nok ikke noen nye mobiler fra Apple på meg denne høsten. Ville i utgangspunktet gå for en XR, men sitter nå med en ny Huawei P20 Pro. Selv om jeg heller klart mest til Apple, hender det at jeg velger Android innimellom. Er veldig godt fornøyd med P20 Pro. Spesielt på grunn av kameraet. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Det blir nok ikke noen nye mobiler fra Apple på meg denne høsten. Ville i utgangspunktet gå for en XR, men sitter nå med en ny Huawei P20 Pro. Selv om jeg heller klart mest til Apple, hender det at jeg velger Android innimellom. Er veldig godt fornøyd med P20 Pro. Spesielt på grunn av kameraet. Ender nok opp med det samme. XS Max blir dessverre for stor til praktisk bruk, selv om jeg bør overrasket over hvor kompakt dem er. P20 Pro har en fantastisk størrelse og er litt lettere å holde. Bytter batteri på X og avventer litt. Det komiske er at den ene funksjonen jeg er ute etter, ikke finnes på en XS Max til 15000kr ☺️. Split screen... Endret 30. september 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Hva er det Apple driver med om dagen? Noen heldige her inne som er berørt av dette? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Spenstig, min starter faktisk ikke å lade selv når jeg vekker telefonen. Må koble til kabel mens telefonen er "våken" for at den skal starte å lade. Nå lader jeg jo nesten utelukkende med trådløse ladere, men det er jo temmelig snodig. Endret 30. september 2018 av RamGuy Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Håper det kun er en spesiell deep sleep level som den er i e.l Hvis ikke er det en ny turnoff i tillegg til radio/antenne saken for mitt vedkommende når det kommer til planlagt bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå