Megaoctane Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Skjermen er huuuuge. Uten deksel virker telefonen gigantisk Har hatt Plus versjoner før iPhone X, og deilig å skrive med to hender igjen. Raskere og mer presis siden tastaturet også er større. Ulempe: mange apper er «blåst» opp. Håper de blir optimalisert til XS Max Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Face ID fungerer meget kjapt og godt. Vesentlig kjappere respons enn X. Max er som å ha plus for de som har hatt det. Liten forskjell, ganske stor og avhengig av to hender. Overhodet ingen god grunn til å kjøpe Xs dersom du har X fra før. (Med mindre du vil ha Max pga størrelse) Lenke til kommentar
lolle Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Fikk min XS hos Telia i dag, men Siri finnes ikke og søk i innstillinger virker ikke hos meg, flere med samme problem? Snakket med Apple Support, de hadde ingen forklaring, men ville jeg skulle koble til ITunes og oppdatere der.. Kjedelig med en splitter ny og dyr tlf! Lenke til kommentar
Askeladdenz Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter? Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter? Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. Hva er der de klager på da? Hvitbalansen? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Jeg leser ekstremt mye om dette på nett, har ikke sett noen som klager på skjermen enda jeg. Lenke til kommentar
Askeladdenz Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hva er der de klager på da? Hvitbalansen? https://www.reddit.com/r/iphone/comments/9hna0e/colour_shift_on_iphone_xs_max/ Ja, veldig varme farger. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 https://www.reddit.com/r/iphone/comments/9hna0e/colour_shift_on_iphone_xs_max/ Ja, veldig varme farger. Ser enda verre ut om man sammenligner med en Samsung også som har veldig kalde farger igjen. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Da har eg nettopp hentet min iphone xs max fra telenor på posten. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter? Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. hæ? Ingen problemer med Xs Max skjermen Ser enda verre ut om man sammenligner med en Samsung også som har veldig kalde farger igjen. Jeg har Samsung s8 og den har veldig varme farger i forhold til feks lcd iphone. Men det er jo noe med Oled teknologien da Endret 26. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter? Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. Har ikke merket noen forskjell på X til Xs på skjermen. Kan det være at truetone/night shift har vært aktivert hos disse personene etter oppgraderingen eller omvendt at de var vandt til at de var på og nå ikke er det? Jeg logget bare på icloud og tok restore så hos meg ble turetone/nightshift som før. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Nightshift er iallefall helt bonanza, spesielt om man ikke har brukt det særlig før Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Har ikke merket noen forskjell på X til Xs på skjermen. Kan det være at truetone/night shift har vært aktivert hos disse personene etter oppgraderingen eller omvendt at de var vandt til at de var på og nå ikke er det? Jeg logget bare på icloud og tok restore så hos meg ble turetone/nightshift som før. Nei truetone gjorde ingenting for de som har hatt problemer. Var en som kjøpte 2 stk Xs der det var stor forskjell på hvitbalansen på de telefonene. Lenke til kommentar
Askeladdenz Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 https://www.reddit.com/r/apple/comments/9htgja/orange_tint_on_xs_max/ Dette kan bli interessant fremover. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Yellowgate mao. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Har fått min jeg og. Har ikke noe problem med det som nevnes over her. For en deilig telefon! Litt uvant uten hjem-knapp enda, men det går seg til. "notchen" legger jeg ikke merke til at all. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Ble et lite antiklimaks fra fjorårets modell, gullfargen er vel kanskje det største høydepunktet Lenke til kommentar
kaje Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Ble et lite antiklimaks fra fjorårets modell, gullfargen er vel kanskje det største høydepunktet Hva hadde du forventet av en "s" modell? Eneste grunnen til at jeg bytter ut x’en min er skjermstørrelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hva hadde du forventet av en "s" modell? Eneste grunnen til at jeg bytter ut x’en min er skjermstørrelse. Hadde vel egentlig forventet "noe mer" mtp prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå