Kittel2 Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg fikk klokken 12 i dag cirka. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Sist jeg fikk noe fra telenor så fikk jeg beskjed om at pakken var sendt kl 18:27, den beskjeden skal du få litt etter at de skriver ut fraktseddel, pakken går med posten neste dag, noen har henting kun en gang om dagen, da som regel rundt 16 tiden. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Min ligger til plukking ifølge Telia. Bestilte kl.10. 256gb stellargrå. Blir ikke å vente like lenge som ifjor gitt. Dette blir bra! Allerede bestilt skin fra slickwraps med gratis skjermbeskytter ? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Man må være ganske bortreist for å betale så mye for en skarve telefon selv om den sikkert er flott å vise frem. Greier med godt med en Motorola til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Man må være ganske bortreist for å betale så mye for en skarve telefon selv om den sikkert er flott å vise frem. Greier med godt med en Motorola til en brøkdel av prisen. I denne tråden og? Skjønner ikke hva folk tror de bidrar med når de skriver sånne innlegg... 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 New York har forskjellig sales tax, så det blir plutselig veldig vanskelig å regne ut da... Jeg er ikke enig i at det er særlig vanskelig. 2 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Klargjøres fortsatt for sending.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Er ingenting å stresse med. Apple leverer alltid til lansering. Om klokka viser 23:59 i morgen og det fremdeles står klargjør da ville jeg begynt å bli en smule skeptisk. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Man må være ganske bortreist for å betale så mye for en skarve telefon selv om den sikkert er flott å vise frem. Greier med godt med en Motorola til en brøkdel av prisen. Flott. Takk for ditt bidrag, ha en fin dag 9 Lenke til kommentar
Rakkaren Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Fikk beskjed at min tlf er sendt 07:55 idag av Onecall. Telia står som avsender når jeg sporer den. xs 64 gold Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Man må være temmelig bortreist for å gå inn en tråd dedikert til temaet "iPhone Xs / Xr tråden (2018)" og fortelle at alle og enhver som skaffer disse telefonene er temmelig blåst i hodet. Men det er vel ikke alle her i verden som har utviklet det som beskrives som sunn fornuft og vanlig folkeskikk. Endret 20. september 2018 av RamGuy 6 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Fikk beskjed at min tlf er sendt 07:55 idag av Onecall. Telia står som avsender når jeg sporer den. xs 64 gold Jeg bestilte hos Onecall på mandag kveld. Joda, jeg skulle sikkert ha vært litt raskere på avtrekkeren, men sånn ble det nå ikke Når jeg snakket med kundeservice snakket de om et køsystem, at de ikke vet hvor mange telefoner distributøren deres har til rådighet fra og med i dag etc. etc. Men de kan ikke si hvilket nummer jeg har i køen, gi meg en sånn ca. antagelse for levering osv. Alt går vel fra Telia, og Telia får vel antageligvis inn ganske store mengder fortløpende tenker jeg. Alt Onecall kunne si var at siden jeg brukte så lang tid på å bestille ville det sannsynligvis ta LANG tid før jeg fikk den. For en søkt ting å si, om de ikke vet hvilket nummer i køen jeg har eller hvor mange de har til rådighet. Får krysse fingrene for at det ikke tar måneder da Endret 20. september 2018 av TheMoonMan Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Pleier vel stort sett å gå raskere enn forventet med s-versjonene til iPhone, da det ikke er like mye trøkk bortsett fra entusiastene. Ser at Komplett har endret min sølv max 64 gb fra 21. til 24. september i dag. Det er jo litt kjedelig, men er vel standard Komplett? Får den via jobben, så kunne ikke velge hvor den skulle bestilles fra. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Hverken telenor eller telia har egne lagere såvidt jeg vet, de fleste bruker Brightstar eller lignende. Endret 20. september 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
Rakkaren Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Jeg bestilte hos Onecall på mandag kveld. Joda, jeg skulle sikkert ha vært litt raskere på avtrekkeren, men sånn ble det nå ikke Når jeg snakket med kundeservice snakket de om et køsystem, at de ikke vet hvor mange telefoner distributøren deres har til rådighet fra og med i dag etc. etc. Men de kan ikke si hvilket nummer jeg har i køen, gi meg en sånn ca. antagelse for levering osv. Alt går vel fra Telia, og Telia får vel antageligvis inn ganske store mengder fortløpende tenker jeg. Alt Onecall kunne si var at siden jeg brukte så lang tid på å bestille ville det sannsynligvis ta LANG tid før jeg fikk den. For en søkt ting å si, om de ikke vet hvilket nummer i køen jeg har eller hvor mange de har til rådighet. Får krysse fingrene for at det ikke tar måneder da Tar nok ikke så lang tid. Bestilte fra Onecall Fredag ettermiddag. Fikk også melding fra DHL om levering fra Apple i morgen (gave til sambo) xs max 64 gull. Hun er så heldig å ha bursdag rundt ny apple tlf dato hehe. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Fikk SMS fra DHL for 30 min siden om at en pakke er på vei fra Apple, og administrere din bestilling. Status sier: «klargjøring» hos Apple dog. Endret 20. september 2018 av Megaoctane Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Tar nok ikke så lang tid. Bestilte fra Onecall Fredag ettermiddag. Fikk også melding fra DHL om levering fra Apple i morgen (gave til sambo) xs max 64 gull. Hun er så heldig å ha bursdag rundt ny apple tlf dato hehe. Kjekt å vite Da er det bare å vente til det kommer noe info fra Onecall. Ikke at jeg har fryktelig dårlig tid, men litt mer kjøtt på beinet enn at "jeg sikkert er laaangt ut i køen" er å foretrekke fra kundeservice. Hverken telenor eller telia har egne lagere såvidt jeg vet, de fleste bruker Brightstar eller lignende. Det stemmer ja. Ifølge Onecall fikk de telefonene fra distributør, også sender de selv ut. Litt rart med et ekstra mellomledd, men det er vel sånn det fungerer? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Noen som er lei av å vente ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1824885&do=findComment&comment=24602976 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Dere som bestiller fra Onecall. Vil informasjonen under "mobil" på "mine sider" gi noe reell info FØR den blir sendt, dvs. om de oppdaterer status, eller er første livstegn fra Onecall først når de faktisk sender bekreftelse på at den er sendt? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Det stemmer ja. Ifølge Onecall fikk de telefonene fra distributør, også sender de selv ut. Litt rart med et ekstra mellomledd, men det er vel sånn det fungerer? Det høres litt merkelig ut, men det kan jo for all del stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå