MariusJS Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Skjønner ikke hvordan du får det til å blir noen andre enn Apple sin feil, det var hele poenget mitt. Du får brukt klokka uten LTE forbindelse. Telenor har lansert eSIM, bare ikke for forbrukere enda, men hadde jo i har jo som sagt en operatør som har tilbudt eSIM til forbrukere i Norge, så hva er da problemet? Hydrogen har aldri hatt 20% av markedet, og hadde de hatt det hadde historien vært en annen. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har ikke ringt Apple for å skille ordrene av klokka og mobilen. Ser nå at status er «klargjøres for sending» på begge. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har ikke ringt Apple for å skille ordrene av klokka og mobilen. Ser nå at status er «klargjøres for sending» på begge. På min klokke også. Helt til du trykker lenger inn. Lenke til kommentar
GHRX59J3 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Esim til Apple watch kommer til Telenor november/desember. Galaxy watch får allerede esim støtte 28 september Endret 14. september 2018 av GHRX59J3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Esim til Apple watch kommer til Telenor november/desember. Samsung gear 4 får allerede esim støtte 28 septemberGalaxy Watch antar jeg du mener, hvor har du infoen ifra? Lenke til kommentar
GHRX59J3 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Galaxy Watch antar jeg du mener, hvor har du infoen ifra? Kjenner folk i bransjen Samsung har allerede oppgitt release date på galaxy watch i Norge, mer info her https://www.samsung.com/no/wearables/galaxy-watch/ Endret 26. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 På min klokke også. Helt til du trykker lenger inn. Enn så lenge sier den 21. Sept på begge. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 XS Max 512 gull og apple watch series 4 på vei (21 SEP) Da fikk jeg en blå Note 9 512gb til overs gitt Aldri opplevd Apple levere varene så raskt Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Er det noen som går kjører det fullt ut og kjøpe begge modellene? Btw. Er det mulig med split screen på XS max? Edit: jepp, split view er mulig Endret 15. september 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nice. I did not know that Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Virker som XS Max selger godt, kan noen lage en poll. Hva man skal kjøpe Xs eller Xs Max eventuelt Xr men den har jo lcd skjerm, så det er ikke så bra lenger. Måtte bli 64gb, men hadde vært nice med 256gb da Endret 15. september 2018 av Centy88 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Virker som XS Max selger godt, kan noen lage en poll. Hva man skal kjøpe Xs eller Xs Max eventuelt Xr men den har jo lcd skjerm, så det er ikke så bra lenger. Måtte bli 64gb, men hadde vært nice med 256gb da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1824411 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ja men den må du jo legge inn i denne tråden på første siden Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 tror ikke jeg kan gjøre det så det må bli en admin eller trådstarter. Lenke til kommentar
minim Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 XS Max 512 gull og apple watch series 4 på vei (21 SEP) Da fikk jeg en blå Note 9 512gb til overs gitt Aldri opplevd Apple levere varene så raskt Kan jeg spørre hvorfor du bytter? Jeg solgte akkurat min Note9 og har forhåndsbestilt Xs 256 selv Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Kan jeg spørre hvorfor du bytter? Jeg solgte akkurat min Note9 og har forhåndsbestilt Xs 256 selv Kjøper alltid Note telefonene og de nyeste Iphonene, alt jeg har i huset har et eple på seg så IPhone er obligatorisk( også jobbtelefonen)Denne gangen smerter det litt, Note 9 er det beste jeg har hatt av Android i huset, å plutselig fant Apple ut at de skulle sende telefonene ut mye tidligere enn før. Så Dessverre ryker Samsungen litt raskere enn planlagt denne gangen Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ny Note OG ny iPhone - godt å vite at det er gærnere personer enn meg Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har veldig lyst på Xs Max, men faen det er overpriset! Jeg håper at ingen kjøper og Apple sliter med slag. Jeg er lei at de overpriser og folk er dumme nok til å kjøpe! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har veldig lyst på Xs Max, men faen det er overpriset! Jeg håper at ingen kjøper og Apple sliter med slag. Jeg er lei at de overpriser og folk er dumme nok til å kjøpe! Alltid farlig å kalle andre dumme kun fordi de ikke gjør som deg Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har veldig lyst på Xs Max, men faen det er overpriset! Jeg håper at ingen kjøper og Apple sliter med slag. Jeg er lei at de overpriser og folk er dumme nok til å kjøpe!Jeg skulle ønsker jeg var sterk nok til å motstå. Hadde det ikke vært LCD skjerm så hadde jeg sikkert kjøpt XR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå